Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

what to do


I have too withdrawls with 888 casino one four £1150 and one for £570 i withdraw £1150 on the 26th of april 2012 at 19.55pm and i withdraw £570 on the 28th of april 2012 at 13.01pm.They sent me a email on the 1st of may asking me for id verifiaction so i sent them that they sent me another email on the 3rd of may informing me all my documents have been verified and accepted and my funds should b with me within 5 business days i waited till the 16th of may funds still in process so i sent them a message on their site asking how long it would take for them to process my funds they email me back today 19th of may at 09.54am telling me After contacting the responsible department I am happy to tell you that your withdrawal will be paid out either on the 20/05/2012 or the 21/05/2012. the it will take up to 5 business days until the funds will arrive on your Visa Card.

I checked my 888 casino account the same day 19th of may and they put the money back in the money play account and when i go to the cashier withdrawals section it tells me my withdrawl for £1150 has been declined the withdrawl for £570 is still in process. Is there anything i can do

Disputed Casino 888 Casino
Amount £1720

Discussion

User name

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

User name

Glad we could help :)

User name loyalty-level-2

problem resolved i have recived full payment thank you ask gamblers and thanks to rachel from 888 casino for quickly resolving this problem

User name

We have reviewed your account and can see that you were inconvenienced recently by our security processes, and your withdrawal requests were delayed. Our Operations Department have already resolved both cashout issues today – your cashout for £570 was processed at the weekend, and your cashout of £1150 has been re-requested and processed now on your behalf. The delay was caused originally by our verification procedure, whereby you were requested of certain documents to verify your account, and a further delay associated with this process once you had kindly submitted these documents. Further cashouts should not be delayed in the same manner, now that the security requirement is completed. We apologise for the inconvenience caused

Regards,

Rachel

888 Casino Complaint Stats

Resolved 334 / 403
Avg. Amount $8,666
Avg. Complaint Duration 8 days
Avg. Response Time 2 days

888 Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 243 out of 300 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.
Endless documents uploaded since August 5th

Complaint #3366410


On august 5th after withdrawing $350 hours earlier I deposited some back on via E transfer. As this is the only way I ever fund my account.


After a run of good luck, I decided to cash out 10k of my winnings. I found it unusual that I did not receive my money within 30mins to 12 hours like every other time in the past.


After a few days of inquiring I was asked to provide a card that was so old and outdated that it no longer exists, then asked to provide bank statements for and account that is no longer open. I was then blocked from my account because I mentioned I wanted to pay some extra bills with the money.


After having my account restored, I reversed the 10k withdrawal like an idiot and lost almost half of it. Mangaed to turn revers withdrawal off, and request the remaining balance in a few withdrawals. Since then I have spent every day trying to get my money.


I have uploaded countless copies of any and all possible documents that can be useful, in many formats including all PDF's. My last upload being my bank wire instructions zoomed in, and highlighted arrows pointing to each of there listed information requirements. That was 5 or more days ago. Only silence since.


Any time I inquire I get the say copy and paste response check your email, it has been escalated to "whatever team" for Manuel review. You will hear back in 72. Hours. Or contact live chat. When I do that I get the same run around and 72hour timeline. Over and over again, I am embarrassed as I told people how awesome 888 was. I'll never say that again.


I just want my money and to be done with 888. I have never had this kind of issue with any other online casino. Don't play on 888


Status unsolved Unresolved
$5,800
Blocked Withdrawals and Repeated Account Verification

Hello,


I would like to file a formal complaint regarding my withdrawals and the repeated verification requests on my 888 Casino account.


It has now been about one month since I started trying to withdraw my money. I have made several withdrawal requests, including $1,000, $1,800, $1,200, and eventually a $4,000 withdrawal.


Since the beginning, I have repeatedly been asked to verify my identity. I have provided all the requested documents multiple times, including my three most recent bank statements from National Bank of Canada in Montreal, my Quebec driver’s licence, and proof of address through a Hydro-Québec bill.


I have spoken with many different agents, probably between 15 and 20. Every time, I receive the exact same response: “Please send your three most recent bank statements and your ID.” I explain every time that I have already submitted these documents several times, but nobody seems able to give me a clear answer or permanently resolve the issue.


What is even more confusing is that three days ago, I received an email confirming that my verification had been successfully completed and that everything was in order.


However, the very next day, I received another message asking me to verify my identity again.


How is it possible for you to confirm that my account has been successfully verified and then ask me to complete the exact same verification again the next day?


Today, August 31, 2026, I am still in the same situation and have received no clear solution. This situation is causing me a great deal of stress and has become extremely frustrating.


I have fully cooperated with your team and provided every document requested. I am now asking for a supervisor or manager to personally review my case, because I do not want to keep receiving automated responses or repeating the same process with a different agent every day.


I simply want a clear answer: What is actually blocking my withdrawals, and when will I receive my money?


Please take this complaint seriously and provide me with a clear and concrete response.

Status unsolved Unresolved
$8,000
Unexplained Rejection of Verification Documents and Delayed Withdrawal Processing
I am submitting this complaint regarding the handling of my withdrawal requests and account verification by 888casino.

I submitted two withdrawal requests (Withdrawal Request IDs: 968252944068 and 968242041784). As part of the verification process, I was asked to provide proof of my bank account, and I promptly submitted my bank statement.

My bank statement was later rejected, but I was not provided with any explanation for the rejection or informed of what was wrong with the document. To determine the issue, I contacted my bank. The bank confirmed that my full legal surname cannot be displayed on bank statements because of a system character limit. They issued an official letter confirming that the account belongs to me, stating my full legal name, and explaining why the bank statement displays a shortened version of my surname.

I resubmitted my bank statement together with the official bank letter explaining the name limitation in an effort to satisfy the verification requirements.

Throughout this process, I repeatedly contacted 888casino through the live chat to request updates and ask for clarification. However, I consistently received the same standard response without any explanation addressing my specific situation:

"Your conversation has now been transferred to our Security Team.

They're already reviewing your account and the information you've provided. We'll complete the review within 24 hours and will contact you if we need anything further.

There's nothing you need to do at this stage. We'll be in touch as soon as the review is complete.

Thank you for your patience while we complete this process."

Despite being told the review would be completed within 24 hours, I did not receive any meaningful update or explanation. My requests for clarification regarding the rejected document were not answered, and I was not informed of any additional information required to complete the verification process. My support reference ID is 844020803.

My concern is not only the delay in processing my withdrawals, but also the lack of transparency and communication throughout the verification process. My documents were rejected without explanation, and despite my repeated attempts to resolve the issue and provide additional supporting documentation, I have been unable to obtain a clear response.

I respectfully request that this matter be investigated, that my verification documents be reviewed fairly, and that my pending withdrawal requests be processed as soon as possible.
Status unsolved Unresolved
888 Canada Withdrawals Pending Since July 8 Despite Completed Verification
I am submitting this complaint regarding withdrawals totalling CAD $1824 from my 888 Canada account, which have remained pending since July 8, 2026.

Following my withdrawal request, 888 asked me to provide identity verification and Source of Wealth documentation. I provided all requested documents promptly. My documents were subsequently acknowledged as received, and I was informed that the matter had been passed to the Compliance team.

Since then, I have repeatedly contacted 888 through email and live chat. I have been told several times that my case was escalated, that I would receive an update, and that I would receive a phone call. None of those promised follow-ups occurred.

As of July 16, 2026, I have not been informed that any additional documentation is required from me. My withdrawals remain pending, and I have received no meaningful explanation or timeframe for completion.

I understand that compliance checks may be necessary, and I have cooperated fully throughout the process. My complaint is not about 888 conducting appropriate verification. It is about the prolonged delay, the lack of a meaningful status update, and repeated commitments to contact me that were not honoured.

My 888 case reference is 2997992. My live chat reference is Rec0BH46B0QQL

I am requesting that 888 complete the review without further unnecessary delay and release my withdrawals. If there is a genuine outstanding issue, I ask that 888 clearly identify it and provide a reasonable timeframe for resolution.

I can provide supporting emails, chat records, document-receipt confirmations, and screenshots showing the pending withdrawals.
Status unsolved Unresolved
$1,824