Taking their time with my withdrawal
On the 19/08/23 and the 20/08/23 I made 2 withdrawals for £100 each day ( total £200 )
I received £7 through Apple Pay, which is normally the way I withdraw money. But this time they are now saying through trustly…
I’ve been back and forth through live chat, and emails and still no luck. It’s been a week and haven’t received my funds, doesn’t give much hope of playing with them after does it?
This is one of the replies.
Subject
Withdrawal to my account
Reference # 230827-002340
Response (27/08/2023 04.16 PM)
Hi Stephen,
Thank you for contacting us.
Apologies for the inconvenience this has caused you.
As mentioned in the previous email sent by my previous colleagues, the rest of the funds were processed via Trustly.
Upon detailed review of your account, you have several deposit made lately using the said method.
Please be advised that as per our withdrawal policy, every time you deposit with a method, in our system a positive balance is created on that method that has to be brought to 0 when withdrawing. When the balance comes to a 0, then you can withdraw to any payment method you wish, available on your account.
Furthermore, you may contact Trustly that you have withdrawal processed.
We thank you for your patience and understanding in this matter.
Kind regards,
Jeanelyn S.
Member Support Representative
www.888casino.com
I received £7 through Apple Pay, which is normally the way I withdraw money. But this time they are now saying through trustly…
I’ve been back and forth through live chat, and emails and still no luck. It’s been a week and haven’t received my funds, doesn’t give much hope of playing with them after does it?
This is one of the replies.
Subject
Withdrawal to my account
Reference # 230827-002340
Response (27/08/2023 04.16 PM)
Hi Stephen,
Thank you for contacting us.
Apologies for the inconvenience this has caused you.
As mentioned in the previous email sent by my previous colleagues, the rest of the funds were processed via Trustly.
Upon detailed review of your account, you have several deposit made lately using the said method.
Please be advised that as per our withdrawal policy, every time you deposit with a method, in our system a positive balance is created on that method that has to be brought to 0 when withdrawing. When the balance comes to a 0, then you can withdraw to any payment method you wish, available on your account.
Furthermore, you may contact Trustly that you have withdrawal processed.
We thank you for your patience and understanding in this matter.
Kind regards,
Jeanelyn S.
Member Support Representative
www.888casino.com
888 Casino Complaint Stats
Resolved
335 / 403
Avg. Amount
$8,666
Avg. Complaint Duration
8 days
Avg. Response Time
2 days
888 Casino Complaint Summary
Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 244 out of 300 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.