Ag Awards
Notifications
Login
en

888 Casino - Over 2 weeks later still haven’t received my winnings

RESOLVED
Hezzybee2017 United Kingdom
Posted on April 24, 2019

I withdrew winnings on the 8th of April to the sum of £100, it’s small I know but still a lot to me, I’ve tried getting in touch via customer support email and have had nothing back! I’ve tried live support and she said that they have been having payment issues and to wait until Tuesday also said to talk to my bank, well I did but they said there is nothing pending coming through, it’s been 16 days and on the website says can take up to 10 days, i would like the £100 winnings ASAP please

Posted on April 25, 2019

Thank you for bringing this matter to our attention. We are sorry to hear that you have not received the £100 payment.

Review of your account showed that the funds were released on April 9th; you should see the credit in your bank account. The payment was made to a Visa card you have registered with us. We sent you a withdrawal confirmation email on April 9th; it has the details of the payment. The subject line: "Approved withdrawal confirmation".

We remain available if you have any further questions or concerns. Thank you for your time and your membership.

Sincerely,

888 Team

Hezzybee2017 United Kingdom
Posted on April 25, 2019

I have asked my bank if there is anything coming from you which they had replied no,

I also know the card is correct with depositing from that card to my account

What I don’t understand is why it is taking 17 days so far? It’s still not been recieved, how long should I continue waiting and what would be the next step in recovering my winnings?

It’s not fair nor acceptable to be waiting for so long.

I could easily provide statements and proof that it has not been recieved

Hezzybee2017 United Kingdom
Posted on April 26, 2019

Payment has finally been recieved, can close this case

AskGamblers
Posted on April 26, 2019

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +130 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy