Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Withdrawal marked successful but funds not received


Dear AskGamblers Team,

I would like to file a complaint against 4raBet regarding a withdrawal issue.

My withdrawal request was marked as "Successful" by 4ra Bet; however, the funds have not been credited to my bank account. Despite waiting for the stated processing period and checking with my bank, I have not received the money.

Account Details:

Casino/Bookmaker: 4raBet

Username: <removed>

Withdrawal Amount: ₹28500

Withdrawal Date: 12/06/2026

Withdr­awa­l/T­ran­saction ID: Iu7B0v­rVs­N8d­sPv­Gmd­KKD­x7y­PDt­f6mlh

I have already contacted 4raBet support, but the issue remains unresolved. The operator claims the withdrawal was successful, yet I have not received the funds in my bank account.

I kindly request that AskGamblers investigate this matter and assist me in obtaining:

The UTR/Bank Reference Number for the transaction.

Proof of payment from the operator.

A resolution ensuring that the withdrawn amount is credited to my bank account or returned to my gaming account.

Thank you for your assistance. I look forward to your support in resolving this issue.

Sincerely,

<full name removed>

Disputed Casino 4raBet Casino
Reason Other
Amount ₹28500

Discussion

User name

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

User name loyalty-level-1
Yes refunded to gaming account, after posting on askgamblers, untill then they are just sending me automated messages from chatbots.
Thank you askgamblers team for this.
User name
Hello Avinash,
Thank you for your patience. We have reviewed your case and can confirm that withdrawal Iu7B0v­rVs­N8d­sPv­Gmd­KKD­x7y­PDt­f6mlh was unsuccessful and the full amount was returned to your 4RABET balance on June 23. If you are unable to locate the refunded funds in your account, please contact our support team via Telegram @help4­rab­et_­sup­por­t_bot or email [email protected], and we will be happy to assist you further.

4raBet Casino Complaint Stats

Resolved 48 / 53
Avg. Amount $205
Avg. Complaint Duration 20 days
Avg. Response Time 3 days

4raBet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Deposits category.
So far, 24 out of 24 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 20 days, while the average duration across all operators is 8 days.

4raBet Casino Complaints

See all complaints for this casino
4Rabet 100000 INR Withdrawal Not Received for Over 90 Days
I am submitting a complaint against 4Rabet regarding a 100000 INR withdrawal that has remained unresolved for more than 90 days.
I am a long-term 4Rabet customer and a VIP 7 member.
My 100000 INR withdrawal has never been credited to my bank account.
Withdrawal details:
Amount: 100000 INR
Withdrawal Token: jAH93I6YQL6Ztj8iZVfTZfB7dd8xos2F
4Rabet Support Ticket: SUP-1637463
Status shown by 4Rabet: Paid Out / Processed / Approved
The withdrawal has been showing as Paid Out or Processed, but the money has not reached my bank account and has not been returned to my 4Rabet gaming balance.
I have contacted 4Rabet support repeatedly for more than 90 days. I have also contacted my account manager. They continue to tell me that the withdrawal is under investigation, being processed, or being handled by the finance or payment provider team.
Even yesterday and today, I contacted 4Rabet support and received the same type of response that the withdrawal is still being processed or investigated.
I have already provided my bank statement showing that this 100000 INR withdrawal was not received. 4Rabet has confirmed that they received my bank proof.
Despite this long delay, 4Rabet has not provided me with a UTR, RRN, valid transaction reference, payment provider details, exact payment date and time, or verifiable proof that the money was successfully transferred to my bank.
I am no longer asking for another generic investigation update.
I respectfully request AskGamblers to assist me in obtaining a concrete resolution from 4Rabet.
If the 100000 INR was successfully transferred to my bank, I request 4Rabet to provide verifiable transaction proof, including the UTR or RRN, payment provider details, transaction date and time, and destination details.
If the payment was not successfully completed, I request that the full 100000 INR be returned to my 4Rabet gaming balance.
I am attaching my withdrawal screenshot, recent and previous 4Rabet chat screenshots, bank statements, and relevant support ticket or email correspondence as evidence.
Thank you for reviewing my complaint and assisting me in obtaining a concrete resolution.
Chart Pointer
10h left
₹100,000
Complaint Against 4RABET Casino 5000 Rs Deposit Not Credited

Casino: 4RABET

Requested Deposit Amount: ₹5,000 INR

Amount Actually Paid: ₹4,999.64 INR

Deposit Date: 13 September 2026

Deposit Time: 10:35 PM

Payment Method: UPI via Paytm

UPI ID: eeeeeessdd@naviaxis

UPI Reference Number: 314637752487


Complaint Details

I am submitting this complaint regarding a ₹5,000 deposit that I attempted to make to my 4RABET casino account on 13 September 2026 at approximately 10:35 PM.

I initiated a ₹5,000 deposit through 4RABET. During the payment process, the payment provider showed the amount payable as ₹4,999.64 instead of ₹5,000. I followed the payment instructions provided by the payment provider and successfully paid the displayed amount of ₹4,999.64 through UPI using Paytm.

The payment was successfully completed, and the amount of ₹4,999.64 was debited from my bank account.

The payment was made to the following details displayed by the payment provider:

UPI ID: eeeeeessdd@naviaxis

UPI Reference Number: 314637752487

Transaction date: 13 September 2026

Transaction time: 10:35 PM

Amount paid: ₹4,999.64

However, despite the successful payment, the ₹5,000 deposit has not been credited to my 4RABET casino wallet.

Today is 21 September 2026, so more than a week has passed since the payment was successfully completed.

I have contacted 4RABET support multiple times regarding this issue, but the deposit has still not been credited to my account.

Evidence Available

I am attaching the following documents as proof:

Screenshot of the successful UPI/Paytm payment.

Bank statement showing the debit of ₹4,999.64.

Payment transaction details showing UPI Reference Number 314637752487.

Resolution Requested

I kindly request AskGamblers to assist me in resolving this matter with 4RABET.

I initiated a ₹5,000 deposit, and the payment provider instructed me to pay ₹4,999.64, which I successfully paid. The payment was completed and the money was debited from my bank account, but the corresponding deposit has not been credited to my 4RABET wallet.

I therefore request that 4RABET investigate this transaction with its payment provider and credit the ₹5,000 deposit to my casino wallet.

If the deposit cannot be credited for any reason, I request that the ₹4,999.64 actually paid by me be refunded to the original payment source.

I have provided the UPI Reference Number 314637752487 and can provide any additional information required to verify the transaction.

I would appreciate AskGamblers' assistance in getting this matter investigated and resolved.


Thank you.

Status solved Resolved
4rabet Denied 1000 INR Spin Marathon Real Cash Prize Despite Mission Completion

I am a regular player on 4rabet (UUID: 6fa82c35-f456-4888-8baf-3b3e2e1d6953).

I participated in the weekly "Spin Marathon" mission, which requires completing 2000 spins within a week to receive a 1000 INR Real Cash Prize. I successfully completed all 2000 spins playing "777 Gems" and "Casino Strike" slots. My in-app mission progress bar clearly showed "2000/2000 Spins Completed." However, after the mission week ended and reset, the 1000 INR cash prize was not credited to my main balance.

Initially, the support team acknowledged in the chat that my mission was successfully completed with 2000 spins and stated that a detailed investigation was underway. However, they later abruptly changed their statement via email, claiming that the reward was deactivated because I did not meet a "₹40,000 wagering requirement."

This is a completely false and fabricated excuse to deny my payout.

The Spin Marathon is strictly a spin-count promotion, not a wagering bonus. In fact, I have successfully completed this exact same mission and received the 1000 INR real cash prize on 27th August and 10th September without any wagering conditions. I have the historical screenshots proving that I received these exact rewards previously without any such hidden terms. 4rabet is acting in bad faith and changing the promotional rules retroactively after the player has fulfilled the criteria.

I request AskGamblers to intervene, review my gameplay history logs for the 2000 completed spins, and instruct 4rabet to credit my rightful 1000 INR cash prize immediately.

Status solved Resolved
₹1,000