What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

24Bettle Casino - Problematic payout

REJECTED
Complaint Info
Disputed casino 24Bettle Casino
Reason Delayed payment
Posted on March 4, 2020

hello
made the cash out request 20.02.2020
in this day I sent my docs for verification
they told me many times that my docs are good
and my payout will be make when they accept this docs....
but I still waiting for accept those docs and this payout....
I not live....I won money in casino....
I told you this
I transfer money from casino to sport
and I payout
you can't help me ? I wait for my money 2 weeks ?

AskGamblers
Posted on March 4, 2020

Dear @Mike87,

Please make sure to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed withdrawal request/s.

Thanks for cooperating the AskGamblers Complaints Team.

Posted on March 6, 2020

Hello,

Just confirming that we have received your request and working on the best possible resolution.
Please, allow the relevant teams some time to perform the necessary checks.
We will get back to you shortly.

Sincerely,
24Bettle Management team

Posted on March 9, 2020

Dear Player,

Kindly be informed that we have checked your case with the relevant departments.

As per our records, your account was successfully KYC verified on 3rd of March 2020 and you were informed over your email accordingly.

Additionally, we would like to point out that there are no pending Pay out requests on your account at this moment.

The payout request presented in the screenshots has been cancelled from your end on the 2nd of March 2020.

Sincerely,
24Bettle Management team

AskGamblers
Posted on March 9, 2020

Dear @Mike87,

Please let us know if you have cancelled your withdrawal request.

Kindly note that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Should you fail to update your complaint within the specified timeframes, we will have no other choice but to reject the case and recommend you to forward it to the relevant regulatory body instead.

Thanks in advance for your cooperation.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy