Ag Awards
Notifications
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

1xBet Casino - Waiting bitcoin deposit to be credited 30+ hours

RESOLVED
Posted on December 19, 2018

Yesterday I saw an ad and tried signup and make deposit by bitcoin.

It's say deposit with bitcoin in 5 minutes.

I sent some bitcoin for deposit but my balance can't play a game. It's show error message "The game will become available when your cryptocurrency deposit has been confirmed"

https:­//w­ww.b­lo­ckc­hai­n.c­om/­btc­/tx­/62­f5a­353­ed3­d5d­5fe­a93­892­6af­e4e­757­938­ce3­f51­3b3­2f4­028­a0e­812­40e­7a5d8

I contact chat support because my transactions has confirmed, but get answers " Please wait your cryptocurrency deposit has been confirmed may be take up 24 hour"

I need to know please wait your cryptocurrency deposit has been confirmed definition is confirmed by a Blockchain or confirmation from 1Xbet.

Because I was trying to ask for support, I did not get a clear answer. sent my transactions to suport for proof but get same answers

"Please wait"

Still now "Please wait"

Posted on December 21, 2018

Hi MINEHASHRATE,

Please, tell us if your problem is solved. Is the deposit credited to your account?

Posted on December 21, 2018

No, deposit 6 days ago.

Can't play
Can't withdrawal

Posted on December 22, 2018

Hello, problem slove done now.

Very and Very Thank Thailand Support Team.

Posted on December 22, 2018

Hi!
We received information on your situation.
The deposit you made on December 16 was credited to the account.
Please, report if you made a deposit again and you have any problems. If you have, specify the date of

Posted on December 22, 2018

Sorry, if you say

"We received information on your situation.
The deposit you made on December 16 was credited to the account."

I'm not ok , if my deposit credit on balance and not problem. Why I create complain to you? Please wait. I will send all document and your support activity next post

Posted on December 22, 2018

https:­//w­ww.b­lo­ckc­hai­n.c­om/­btc­/tx­/62­f5a­353­ed3­d5d­5fe­a93­892­6af­e4e­757­938­ce3­f51­3b3­2f4­028­a0e­812­40e­7a5d8

16 dec deposit when confirm first balance no updated

I ask help how many confirm will show in bal.

Chat Help say: Please wait your crypto deposit confirm can up to 24 hour.( but the fact its confirmed)

Hour ago balance show in 16 dec. YeS

My account show balance/transaction = = deposit confirmed

But can't play game have error message show "Please wait your crypto deposit confirm" I try bet on sport, Can bet.


I ask chat help why? and send proof payment for explain my deposit already confirmed must wait how many confirmed but chat help still reply: Please wait your crypto deposit confirm can up to 24 hour.

Then I so confuse, "Please wait your crypto deposit confirm can up to 24 hour" mean

I try to send email for ask + proof but still received same anwser

"Please wait your crypto deposit confirm"

All i say in pic below


< screenshots removed >

https:­//i­mgu­r.c­om/­a/A­MDJTr6

AskGamblers
Posted on December 24, 2018

Dear @minehashrate,

Please keep in mind that AskGamblers Complaints Team maintains zero tolerance towards verbal aggression or any other kind of behavior which could be considered as offensive. Please refrain from using abusive epithets from now on, otherwise it may result in your current complaint being rejected. Due to this fact your attachments have been removed.

Thank you for your cooperation.

Posted on December 26, 2018

Hi!
Please confirm that your problem has been solved

AskGamblers
Posted on December 26, 2018

Dear @minehashrate,

Please let us know if there's an update regarding your ongoing complaint. Please be in aware that you are supposed to reply within the given 96-hours time frame, otherwise AskGamblers Complaints Team will consider the case as Resolved and it will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy