1 year ago
I made a deposit of 49k 2 days back still not received the amount in my account.
I reached customer support keep getting the same predefined reply.
I reached info-ind@1xbet-team.com and called the customer support, tried everything no solution yet.
Attached screenshot proof of payment.
Please help resolve this issue.
AskGamblers
1 year ago
• Support Team
Dear all,
As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.
We thank both parties for their assistance during the complaint process.
Dinesh14
1 year ago
• India
1xbet casino Received the amount in game account thanks for the support @askgamblers
Dinesh14
1 year ago
• India
Ok i will wait please resolve issue quick it is already taken a long time.
1xBet Casino
1 year ago
• Representative
Dear Dinesh14,
Thank you for your message. We confirm that we have received all the necessary details regarding your request. Please note that your case is already under review by the responsible department.
We kindly ask you to wait for further updates — we will get back to you as soon as possible.
Best regards,
1xBet Team
Thank you for your message. We confirm that we have received all the necessary details regarding your request. Please note that your case is already under review by the responsible department.
We kindly ask you to wait for further updates — we will get back to you as soon as possible.
Best regards,
1xBet Team
1xBet Casino Complaint Stats
Resolved
409 / 440
Avg. Amount
$2,717
Avg. Complaint Duration
18 days
Avg. Response Time
2 days
1xBet Casino Complaint Summary
Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 225 out of 244 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 18 days, while the average duration across all operators is 8 days.
Screenshot