Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Two withdrawals totaling CLP 6000000 still under review


3 weeks ago

I am submitting this complaint regarding two pending withdrawals from my 1win account totaling CLP $6,000,000.


Both withdrawals were requested on September 18, 2026 at 17:44:

  • Withdrawal 1: CLP $1,500,000
  • Withdrawal 2: CLP $4,500,000
  • Total: CLP $6,000,000


Both transactions have remained in the same status: “Under review – Transferring payment for processing.” More than 48 hours have now passed without the withdrawals progressing to the next stage or the funds being paid.


I contacted 1win support requesting a clear explanation regarding the delay. However, instead of addressing my pending withdrawals, I received a generic response stating: “Your game account is working normally.”


This does not answer my complaint. My account functioning normally is not the issue. The issue is that CLP $6,000,000 in withdrawal requests remain under review without a clear explanation or payment date.


I am fully willing to cooperate with any legitimate verification procedure required by 1win. If additional verification or documentation is required, I ask 1win to clearly inform me what is needed and provide me with a secure method to submit it.


I respectfully request AskGamblers' assistance in obtaining:


  1. Processing and payment of my two pending withdrawals totaling CLP $6,000,000.
  2. A clear explanation from 1win regarding why both withdrawals have remained under review.
  3. Confirmation of whether any verification or documentation is required from me.
  4. A concrete update regarding when my withdrawals will be processed.

I am attaching screenshots showing both withdrawals, their amounts, creation date and time, and their current “Under review” status. I am also attaching the response received from 1win support.


Thank you for your assistance in resolving this matter.

Disputed Casino 1win Casino
Amount $6000000

Discussion

User name

Dear @almucommercechile,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint and clarify whether you have cancelled your payment and played off your funds. Please note that in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case rejected and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Hello,
Thank you for contacting us and for the detailed description of your situation.
We've reviewed your account. According to our records, both withdrawal requests (CLP $1,500,000 and CLP $4,500,000, created on September 18, 2026 at 17:44) were cancelled by you, and the funds were returned to your game balance. There is currently no balance available for withdrawal on your account.
No additional verification or documents are required from you at this time. If you have any questions about your transaction history, please reply to this message, and we'll be happy to help.
User name

Dear 1win Casino,

Please let us know if there are any updates regarding this ongoing complaint.

Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case unresolved and it will be closed accordingly. As a direct consequence of such closure, the operator's ranking score on AskGamblers will be decreased accordingly.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Hello,
Thank you for the detailed information and the screenshots regarding both withdrawal requests.
We can confirm that there are no restrictions on your account. Both withdrawals are still in the standard review process with our payment provider.
We understand your frustration with the lack of a clear timeline, and we appreciate your willingness to cooperate with any additional verification if needed. As soon as there is an update on the status of both withdrawals, we will contact you directly with a concrete answer.

1win Casino Complaint Stats

Resolved 138 / 142
Avg. Amount $518
Avg. Complaint Duration 11 days
Avg. Response Time 2 days

1win Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 79 out of 83 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 11 days, while the average duration across all operators is 8 days.
Verified Account Withdrawal Restricted ID 356754889

Dear AskGamblers Complaints Team,


I am filing a formal dispute against 1win regarding an ongoing withdrawal restriction on my fully verified account. My profile identity verification is entirely completed and green; the internal system explicitly states: "Identity verification Status: The data is verified. Thank you for confirming your identity. You can now make withdrawals safely."


On Monday, October 5, 2026, I placed standard, manual outside bets on Red/Black across Roulette games, starting with a ₹20,000 deposit. Following a completely legitimate winning streak, my final account balance reached ₹2,04,612.75 INR.

When I attempted to withdraw, the transactions were immediately placed "Under review."


  • • October 5: I received an automated security email stating my profile was under an inspection period.
  • • October 7: Live support chat agents told me that additional withdrawal checks take up to 3 working days and escalated my case file.
  • • October 11 (Today): The 3-working-day deadline has passed. When I followed up with live support today, the agent stated they could not process the single transaction and instructed me to split my withdrawals into three smaller requests of ₹3,333 each due to gateway processing limitations.


I have fully complied with their support team's instructions and submitted the three smaller split requests today. However, my payouts remain stuck and unresolved. My identity is already fully verified inside the app, and my gameplay was completely manual and fair.


I have attached unedited screenshots as complete evidence:

  1. My approved green Identity Verification tab showing my account number (ID: 356754889).
  2. My updated balance screen showing my total funds.
  3. The live chat log where support instructed me to split the withdrawals into smaller amounts.

I request the AskGamblers team to formally contact 1win management, check my account logs, and help release my legitimate balance.


Thank you for your assistance.

Status solved Resolved
₹10,000
Uncredited deposit and recurring multi day payment holds
I am filing this complaint against 1win Casino regarding an uncredited deposit under support ticket SPP-1918084 and a systematic pattern of unannounced multi-day payment holds on my account.

On September 24, 2026, I initiated a deposit transaction. The funds were successfully debited from my personal bank account, but the payment failed to credit to my 1win player balance. I immediately opened an appeal and submitted complete verification documents, including official bank transfer statements proving that the money successfully left my account.

Despite providing all required proof, my deposit remains missing after more than 48 hours. When contacting support and my assigned personal manager, I receive only generic, automated responses stating that the standard processing timeframe is up to 72 hours or that specialists are working on it, without providing any concrete updates or timeline.

This is not an isolated incident. Every time I make a deposit on this platform, the funds are repeatedly delayed and held for 3 to 6 days before being credited. During previous occurrences (e.g., ticket SPP-1738081), the funds were eventually released without any request for additional verification or explanation of a genuine error, indicating an unnecessary delay mechanism rather than a standard verification process.

Holding user funds for days after a confirmed bank transfer without clear justification or resolution is unacceptable. I am requesting that AskGamblers intervene to assist in:

Immediate manual processing and crediting of my pending deposit under ticket SPP-1918084.

A formal explanation regarding why my account experiences recurring 3 to 6 day deposit holds on valid transactions.
Status solved Resolved