Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Account blocked and withdrawal of 6092 pending


2 months ago

Hello,

The account was blocked with a balance of R$6,000.00. I cannot log in or withdraw the funds.

I have contacted 1win support and [email protected] multiple times without receiving a response.

I have all KYC documents ready: ID, selfie with ID, proof of address, and deposit receipts.

I kindly ask AskGamblers to mediate this case and help us recover the blocked funds.

Country: Brazil

Thank you.

Disputed Casino 1win Casino
Amount R$6092.43

Discussion

User name

Dear all,

Following a careful review and consideration of all the information, details and/or proof presented by the parties during the complaint process, the AskGamblers Complaint Team reached the conclusion that 1win Casino management acted in accordance with their Terms and Conditions.

Based on the abovementioned information, the AskGamblers Complaint Team considers this case resolved and it is now officially closed. While we understand this might not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind you that, in case of a disagreement with our decision, further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed ADR entity.

User name
Hello!
We have reviewed the information related to your account again. The account was blocked due to a violation of clause 12.8 of the platform rules, which prohibits practices including multi-accounting, betting automation, arbitrage betting, and abuse of loyalty programs. In such cases, we reserve the right to cancel bets and close the account.
Due to the identified violation of the platform rules, a refund of the remaining funds is not possible in this case.
User name loyalty-level-1

This response is unacceptable.


1. You did NOT specify what activity violated Section 12.8. "Detected activity" is not proof.

2. You said "refunds are not applicable" but the balance is from my own deposits, not bonus. Withholding deposits is illegal.

3. My account is blocked so I cannot access it. Contact me via email: < removed due to the privacy >


I demand:

- Specific proof of the violation

- Refund of my deposited funds


I will escalate this to gambling regulators and continue posting on all review sites until resolved.

User name
Hello!
As the account has been restricted due to a violation of the platform rules, withdrawals of funds are currently unavailable. The restriction applies to the account and therefore also affects the withdrawal request.
For more detailed information regarding the restriction and the reasons for the decision, please contact the Security Team by email.

1win Casino Complaint Stats

Resolved 138 / 142
Avg. Amount $518
Avg. Complaint Duration 11 days
Avg. Response Time 2 days

1win Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 79 out of 83 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 11 days, while the average duration across all operators is 8 days.
Verified Account Withdrawal Restricted ID 356754889

Dear AskGamblers Complaints Team,


I am filing a formal dispute against 1win regarding an ongoing withdrawal restriction on my fully verified account. My profile identity verification is entirely completed and green; the internal system explicitly states: "Identity verification Status: The data is verified. Thank you for confirming your identity. You can now make withdrawals safely."


On Monday, October 5, 2026, I placed standard, manual outside bets on Red/Black across Roulette games, starting with a ₹20,000 deposit. Following a completely legitimate winning streak, my final account balance reached ₹2,04,612.75 INR.

When I attempted to withdraw, the transactions were immediately placed "Under review."


  • • October 5: I received an automated security email stating my profile was under an inspection period.
  • • October 7: Live support chat agents told me that additional withdrawal checks take up to 3 working days and escalated my case file.
  • • October 11 (Today): The 3-working-day deadline has passed. When I followed up with live support today, the agent stated they could not process the single transaction and instructed me to split my withdrawals into three smaller requests of ₹3,333 each due to gateway processing limitations.


I have fully complied with their support team's instructions and submitted the three smaller split requests today. However, my payouts remain stuck and unresolved. My identity is already fully verified inside the app, and my gameplay was completely manual and fair.


I have attached unedited screenshots as complete evidence:

  1. My approved green Identity Verification tab showing my account number (ID: 356754889).
  2. My updated balance screen showing my total funds.
  3. The live chat log where support instructed me to split the withdrawals into smaller amounts.

I request the AskGamblers team to formally contact 1win management, check my account logs, and help release my legitimate balance.


Thank you for your assistance.

Status solved Resolved
₹10,000
Uncredited deposit and recurring multi day payment holds
I am filing this complaint against 1win Casino regarding an uncredited deposit under support ticket SPP-1918084 and a systematic pattern of unannounced multi-day payment holds on my account.

On September 24, 2026, I initiated a deposit transaction. The funds were successfully debited from my personal bank account, but the payment failed to credit to my 1win player balance. I immediately opened an appeal and submitted complete verification documents, including official bank transfer statements proving that the money successfully left my account.

Despite providing all required proof, my deposit remains missing after more than 48 hours. When contacting support and my assigned personal manager, I receive only generic, automated responses stating that the standard processing timeframe is up to 72 hours or that specialists are working on it, without providing any concrete updates or timeline.

This is not an isolated incident. Every time I make a deposit on this platform, the funds are repeatedly delayed and held for 3 to 6 days before being credited. During previous occurrences (e.g., ticket SPP-1738081), the funds were eventually released without any request for additional verification or explanation of a genuine error, indicating an unnecessary delay mechanism rather than a standard verification process.

Holding user funds for days after a confirmed bank transfer without clear justification or resolution is unacceptable. I am requesting that AskGamblers intervene to assist in:

Immediate manual processing and crediting of my pending deposit under ticket SPP-1918084.

A formal explanation regarding why my account experiences recurring 3 to 6 day deposit holds on valid transactions.
Status solved Resolved