Mark all as read

Settings

Notifications
Betting Complaints

All winnings taken out


I added money on 24/09/2026 via crypto on this sportsbook in the amount of 377.19 euros.

Via the chat they gave me a sports bonus with only one requirement written in the chat being: kindly note though that wagering requirement 5x times the total amount (deposit and bonus amount), noting about TC's or els applied.

When the bonus was activated, I saw a bar at 0 percent, and I needed to get to 100 percent to finish the requirements.

I started making bets, and the percentages kept going up, not problems or glitches.

Over the 3 days, I was placing bets with no effort, more than a lot of bets, not just a lucky 2 or 3. After my balance was around 2300 euro, I placed a withdrawal of 700 euro.

They sent me an email saying that I broke the T&C of the bonus (which they did not give or say in the chat) and I was not aware of. They stopped talking in the chat. The casino says I broke a rule that the maximum bet while a bonus is active equals the deposit amount. However, my bonus page clearly showed "Maximum stake for wager: No limit" throughout the entire wagering period.

I deposited 377 euros, and they just took all my profits after 3 days, left the deposit amount in my account, and I'm not talking about a couple of dollars.

I was supposed to be a VIP member, but now they just stole it all

Disputed sportsbook Wettson Sportsbook
Amount €1984

Discussion

88 hours left for Wettson Sportsbook to respond.
User name loyalty-level-2
Dear AskGamblers Team,
Thank you for asking the casino for evidence that I was notified of the stake limit.
I would kindly ask that the casino also be required to explain the following, as it has not addressed these points in any of its responses so far:
Why my active bonus page displayed "Minimum stake for wager: No limit" and "Maximum stake for wager: No limit" throughout the entire bonus period, if a maximum stake applied.
Why every bet, including the larger ones, was accepted without warning and counted towards my wagering progress, with the progress bar increasing after each bet until the bonus was completed.
Why, if the bonus had been breached, the casino still converted my bonus balance into real money and allowed me to keep playing for two more days. During those two days I placed 30–40 bets with real money, with no active bonus. My balance grew through these real-money bets as well, not only through the bonus. Yet the casino removed all my winnings, including those from bets placed after the bonus was completed.
User name

Dear Wettson Sportsbook,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to provide a detailed explanation of the issue along with all the relevant facts and evidence that could support your accusations towards the player and evidence that player was notified about the limitations as you explained. Please make sure to state all the relevant casino and/or promotional terms that you believe have been breached by the player, if any. Please send required information to suppor­t@a­skg­amb­ler­s.com directly.

Please note that according to the AGCCS Terms, we consider all the information presented during the course of our complaint process confidential and as such it will not be shared with third parties.

Please be in aware that in case you fail to respond and/or provide requested information within the given timeframe, the complaint will be closed as unresolved. As a direct consequence of such closure, the operator's ranking score on AskGamblers will be decreased accordingly.

Thanks in advance for your cooperation.

User name loyalty-level-2
1. The correction came after the fact. The live chat conversations and the "correction" message the casino refers to all took place on 27/09/2026, after my winnings had already been removed. All my bets were placed between 24/09 and 26/09. During that period, the only information available to me was my active bonus page, which consistently showed "Minimum stake for wager: No limit" and "Maximum stake for wager: No limit," and a progress bar that increased with every bet I placed.
2.
In both of its responses, the casino has not explained why my active bonus page showed "Maximum stake for wager: No limit" throughout the entire bonus period, or why every bet, including the larger ones, was accepted and counted towards my wagering progress without any warning. The casino's own agent Isabella explained that some bonuses have minimum and maximum bet amounts, which are shown in exactly this section, and that "when you see 'no limit' it means that you can bet whichever amount and it will count." This confirms that the bonus page is where stake restrictions are displayed. For my bonus, it showed no restriction. I ask the casino to explain why its own interface displayed no stake limit if one applied
3. The bonus terms were not presented to me. I received this bonus through live chat. The only condition communicated to me was 5× wagering on deposit plus bonus. Term 7 and Term 12, which the casino now quotes, were not shown or mentioned to me when I received the bonus. The only bonus conditions I could see in my account stated that there was no stake limit.
4. My question about real-money bets remains unanswered. After the bonus was completed and my balance converted to real money, I placed another 30–40 bets over two days with no active bonus. The casino states that "the winnings generated from the bonus were deducted," but the removed amount also includes winnings from these later real-money bets. I again ask the casino to specify exactly which bets breached the rule, and to explain why winnings from bets placed after the bonus was completed were also confiscated.
I kindly ask AskGamblers to take into account that the casino's own interface displayed no stake limit throughout the entire bonus period.
You can see at the printscreens the agent says there are bonus that has special options and restrictions and it all counts towards the wager.
Screenshot_2026-09-27-13-17-46-93_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg Screenshot_2026-09-27-15-30-47-78_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg Screenshot_2026-09-27-15-31-24-65_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
User name
Dear AskGamblers Team,

Regarding the Live Chat communication, there was an initial misunderstanding during the live chat session, which our team corrected immediately. The player was notified of the maximum stake limit right after via the following message:

‘’Please accept our apologies for not being able to continue our conversation via the messaging app. Apologies for the confusion. There is a maximum stake, please note the following: The maximum bet amount you can place when you have an Active Bonus is equal to your deposit."

As mentioned in this bonus’ Terms, which is the same for the VIP bonuses, Term 7 states: "The maximum bet amount you can place when you have an Active Bonus is equal to your deposit". Additionally, Term 12 of the bonus states: "General Terms and Conditions apply".

There, Term 1.1 explicitly clarifies: " 1.1 In case of a Sports Deposit Bonus, the maximum bet amount a player can place when having an Active Sports Bonus is equal to his/ her deposit."

Because the maximum bet limit was breached during the active bonus phase, the winnings generated from the bonus were deducted. Please note that the user's original deposited funds were not deducted and remained available in the account balance. We remain available to provide any further documentation or clarification if needed.

Kind regards,
The Wettson Team

Wettson Sportsbook Complaint Stats

Resolved N/A
Avg. Amount N/A
Avg. Complaint Duration N/A
Avg. Response Time N/A