Mark all as read

Settings

Notifications
Betting Complaints

Delayed USDT Withdrawals Account Restrictions and Predator Bonus Offers


user_avatar badge
By ali b.
1 month ago

I am filing this official complaint against LunuBet regarding delayed withdrawals totaling 1,500 USDT and unfair account restrictions placed on my profile.

  • Disputed Amount (Pending Withdrawals): 1,500 USDT
  • Date of First Withdrawal Request: August 23, 2026

Case Details:

On August 23, 2026, I submitted three withdrawal requests totaling 1,500 USDT. According to LunuBet's terms and my VIP manager's initial communication, the standard processing timeframe for my VIP level is up to 72 business hours. Counting from Monday, August 24, this 72-hour window has now completely expired, and my funds remain stuck in "pending" status. When I questioned the delay, my VIP manager repeatedly gave vague excuses about "manual processing lines" and "high workload in the Finance team."


Concurrently, the administration placed extreme restrictions on my account, limiting me to just one single bet per match, effectively paralyzing my sports betting activity. LunuBet is intentionally delaying my cryptocurrency withdrawals and restricting my gameplay without any valid regulatory or reason. I request AskGamblers' assistance in forcing LunuBet to clear my 1,500 USDT pending withdrawals immediately and lift the unfair betting restrictions on my remaining balance.


I have attached the complete email transcript with my VIP manager as proof of these stalling tactics and account restrictions. If they do not want lift restriction I have right to withdraw my all my remain balance of 6698 +1500 USD withdraw and no more betting with them according to responsible gambling. Last week they did same hold withdraws and only clear after I lose money if you want I can you give evidence of that too.

Disputed sportsbook LunuBet Sportsbook
Amount $10733

Discussion

28 hours left for LunuBet Sportsbook to respond.
User name loyalty-level-1
Tommorrow will start new month lets see they pay withdraw or not
User name

Dear @ali.butt3112,

Please let us know if there are any updates regarding your ongoing complaint. In case you fail to respond within the given timeframe, please be notified that we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Kindly note that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Dear Muhammad,

All withdrawal requests submitted to date have been completed, and our records show no pending withdrawals on your account.

We understand that you intend to submit a new withdrawal when the October monthly allowance becomes available. Since this request has not yet been submitted, we cannot confirm or guarantee that it will be completed within 12 hours.

Under Section 6.15 of our Terms and Conditions, Level 1 withdrawal requests are handled within 72 business hours and/or 96 business hours after the previous withdrawal was paid, provided that all applicable conditions and checks have been completed. The financial department processes withdrawal requests from 6 AM to 5 PM GMT, Monday through Friday.
Some previous transactions may show a weekend completion date if the payment provider completes a transfer after the financial department has processed it. This does not guarantee manual processing during weekends or establish a 12-hour processing timeframe.

Once the new monthly allowance becomes available, you may submit another withdrawal request. You are not required to continue playing while you wait. We will handle the request within the applicable limits and processing timeframe.

Since all withdrawals submitted so far have been completed and the latest request concerns a future transaction that does not yet exist, we consider the original delayed-withdrawal matter resolved.

Best regards,
LunuBet Team
User name loyalty-level-1
Hello as i see you are now clearing withdraws on saturday sunday which shows you want to clear balance my request is contact your payment and tell them as soon as on 1 Oct i make withdraw complete that withdraw in 12 hours as i needed that urgently i am waiting from last 12 days .i ask same question on support but i dont get reply and get different reply

LunuBet Sportsbook Complaint Stats

Resolved 0 / 1
Avg. Amount $133
Avg. Complaint Duration 4 days
Avg. Response Time 3 days

LunuBet Sportsbook Complaints

See all complaints for this sportsbook