Ag Awards
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

24Bettle Casino - Withdrawal declined with no further information and proofs

RESOLVED
Nikoz5 Finland
Posted on March 26, 2018.

Hello. I made my account to 24bettle 19.3.2018 and i made my first withdrawal at same day.
I send all the documents what they need.
Then without any information my withdr­awa­l(7­49e­uro­s)b­ounced back on my account and withdrawal was declined or cancelled.
Then they start argue that i have multipple accounts there, and that is a lie. I am 100% sure about that.
I ask them to send me some documents that shows me having multipple accounts and they answer that "we are not able to provide personal details on other linked accounts". So they can just say without any evidence that someone having multipple accounts? That is unbelievable. And a lie.
Now they frozen my account and says that they will no longer reply to enquiries in regards to my account closure.
So now i am very perplexed and need help.

Nikoz5 Finland
Posted on March 28, 2018.

The more i read about bettle24 the more i think i need some kind of Ben Matlock.
I wish that bettle24 even answer something.
For a long time i could do some betting before i met the cheaters.
It is sad that there are people like you in the world.

Nikoz5 Finland
Posted on March 31, 2018.

Hello. It seems like 24bettle wont even answer anything, which is very odd to casinos.
So can you askgamblers.com give me some advice what can i do? Contact finland police department?
This is really frustrating, because with this money i could do something nice for example with my two little daughters.
I will give 100euros to the one who will help me to get my money.
So if you know solution to my situation,please send email to: nikozt­alj­a83­@gm­ail.com

Posted on April 2, 2018.

Dear Niko,

I have taken a look at your account and I wish to inform that our system has detected multiple accounts using the same IP address.

As informed we are currently investigating this and during the course of this investigation your account will remain closed.

Please understand this is a serious violation of our terms and conditions.

We thank you for your patience and cooperation while the investigation takes place.

Nikoz5 Finland
Posted on April 2, 2018.

Thank you for answering.
I know you are doing this systematicylle, you blame multipple accounts without any evidence.
I have done just one account for you!!
Dont lie.
I understand that you invistegate, but why you close my account? And dont keep lying that i have multipple account.
Just give my money that i won fair and square.
My patience starts to end,i have never faced situation like this before.

Nikoz5 Finland
Posted on April 2, 2018.

And i just quess that you cant say how long this "invistigation" takes...i feel like a robbery object.

Posted on April 3, 2018.

Dear Niko,

The investigation has been completed and your account has been reopened.

We hope you will understand that the Multiple IP usage is a violation of our terms and conditions and that we needed to run an investigation.

Thank you for your cooperation and understanding.

Nikoz5 Finland
Posted on April 3, 2018.

Thank you.

I will take back all my bad words if i get my money within a week.

Posted on April 3, 2018.

Dear Niko,

I see that you have requested a withdraw.

I will notify our financial department to ensure it will get picked up as soon as possible.

Nikoz5 Finland
Posted on April 3, 2018.

Thank you.

Nikoz5 Finland
Posted on April 6, 2018.

Hello,
My withdrawal was approved 4.4.2018, I still have not got money in my bank account.

but everything is fine if I get the money by next Wednes­day­(11.4.2­018).

Nikoz5 Finland
Posted on April 9, 2018.

I have not yet received any money and i starting to be a little worried.

Nikoz5 Finland
Posted on April 10, 2018.

Hello.

My withdrawal has now passed five working days and i still have not received the money.

Can 24bettle tell me when i get my money?

Nikoz5 Finland
Posted on April 11, 2018.

Still no money.

Nikoz5 Finland
Posted on April 12, 2018.

So where are my money?
Why do you do this so hard?

Posted on April 12, 2018.

Dear Niko,

I am following up again with our financial department to request the status of your withdraw.

My apologies for the delay.

Nikoz5 Finland
Posted on April 12, 2018.

Thank you.

I hope to receive the money today.

Nikoz5 Finland
Posted on April 12, 2018.

This is becoming a very bad joke.

Do i get my money today?
I'd be grateful.

Nikoz5 Finland
Posted on April 13, 2018.

Still no money.
Does this mean that i do not get my money even by this week?

Nikoz5 Finland
Posted on April 16, 2018.

Still no money.
When i get my money?

Posted on April 16, 2018.

Dear Niko,

I have just received word from our financial department. The first attempt of your withdraw unfortunately bounced back to us.

It was done again yesterday, on the 15th of April. Please allow between 2 to 5 business days for the money to show up on your account.

Please let us know once you receive the funds.

Thank you.

Nikoz5 Finland
Posted on April 16, 2018.

Ok.
Thank you.

Nikoz5 Finland
Posted on April 18, 2018.

I received my money.
On my behalf, matter is over.

AskGamblers
Posted on April 18, 2018.

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy

Try your luck with top-rated casinos on the market!

You have been inactive for 90 seconds