Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Delay of payout


5 years ago
Requested withdraw on the 23rd, was verified on the 28th but keep getting the run around when i contact live chat. I have been told the 18th, 19th but still nothing. Website states within 7 days after being verified. Live chat keeps saying everything is delayed due to increase of documents being verified.
Disputed Casino Wild Vegas Casino

Discussion

User name

Dear @mcsmitty,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Hi Jason--

I apologize for the frustration you've been having with this.

Unfortunately, I don't have good news for you, as your withdrawal has been denied. At issue is you've mixed funds, which goes against our terms and conditions:

This all began on 12/16 when you redeemed your first coupon (ICSPINS/25 free spins). On 12/18, you requested a withdrawal of $100, which you cancelled on the 19th. It should be pointed out that based upon that coupon, the maximum withdrawal would have been $100.

Later on the 19th, you made three new withdrawal requests ($400, $175, $567), but shortly after, canceled all three. Thirty minutes after canceling the three withdrawals (you had a playing balance of $1178), you made a $37 deposit. This no doubt was an attempt to circumvent the $100 max cashout for the ICSPINS coupon, as less than an hour later, you requested another withdrawal (this time for $750).

An hour later, you redeemed 1500 comp points ($1500), which adds more to mixing funds.

A few hours later you began a succession of making and canceling withdrawal requests—this continued through 12/21.

On 12/22, you attempted to redeem another free chip (THANKYOU50), which was denied due to maximum uses per month. Later in the day, you requested another free chip (TREAS­URE­GIF­T)…­again, mixing funds.

This pattern continued on for days, but it’s unnecessary to speak to each attempt to redeem coupons. You already had proven that you were intentionally mixing funds, which goes against our terms and conditions.

As a result of this, your winnings were voided and your $37 deposit was restored to your playing account.

I’m sorry, but there is nothing that I can do to reverse this.

All the best,

Tawni

Wild Vegas Casino Complaint Stats

Resolved 74 / 79
Avg. Amount $2,365
Avg. Complaint Duration 13 days
Avg. Response Time 3 days

Wild Vegas Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 69 out of 72 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 13 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Wild Vegas Casino Complaints

See all complaints for this casino
Approved Bitcoin Withdrawal Never Paid and Returned to Balance
I requested a Bitcoin withdrawal from Wild Vegas Casino on August 27, 2026. My withdrawal was approved on September 10, and I was told that payment should arrive within another 7–10 business days.

That timeframe passed, and I never received my withdrawal.

I contacted customer service multiple times trying to find out what was happening. On September 25, I was told that because my withdrawal had been approved since September 10 and I still had not received any updates, my case would be escalated for manual review by the withdrawals department. I was told I should receive an update within 72 business hours. My delayed payout was assigned Case Number 155914232.

On September 30, I received another message in my Wild Vegas account stating that my payment was being reviewed and should be processed within another 7–10 business days. The message also specifically stated that it was NOT confirmation of payment.

Then, instead of receiving my Bitcoin withdrawal, I discovered that the entire withdrawal had been returned to my casino balance.

I did not cancel my withdrawal, and I did not request that the money be returned to my casino balance. The withdrawal had already been approved weeks earlier, and I had waited beyond the payment timeframe Wild Vegas gave me.

Since the funds were returned to my casino balance instead of being paid, I had no choice but to submit the withdrawal request again. I am now concerned that Wild Vegas will treat this as a brand-new withdrawal and make me go through the entire approval and waiting process again.

I have documentation showing my original withdrawal, its approval, my communications with customer service, the escalation of the delayed payment, and the subsequent return of the funds to my casino balance.

I have been extremely patient and have followed the process Wild Vegas required. I simply want the winnings I legitimately withdrew to be paid. I am asking Wild Vegas to honor my original approved withdrawal and send my Bitcoin payment without restarting the entire waiting period because the casino returned the funds to my balance without my request.

I am asking AskGamblers for assistance in getting Wild Vegas Casino to process and pay my withdrawal.
Status solved Resolved
$1,283