Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Multiple requests for Self Exclusion


user_avatar badge
By Inderbh
2 weeks ago

Hey,

I have sent spirit casino multiple requests to self-exclude me and they are not doing it. I have told them it is leading to a gambling habit and they are trying to get money out of their clients without giving us the option to self exclude ourselves as they don’t have any option on their website. When you speak with live agents on chat they also they don’t have the option to self exclude which is total B.S. they are taking advantage of users who are suffering from gambling habits by closing their account.

Disputed Casino Spirit Casino

Discussion

User name

Dear all,


As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.


We thank both parties for their assistance during the complaint process.

User name loyalty-level-2
Hi Team , Thanks for your help in resolving the issue. My account has been closed and self excluded . You can resolve the complaint.
User name

Dear @Inderbh,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Dear Player,

We are sorry to hear about your experience.

We have reviewed your request and can confirm that your account has now been closed and you will no longer be able to use it.

We apologize for any inconvenience caused by the delay in processing your request.

Spirit Casino Complaint Stats

Resolved 12 / 12
Avg. Amount $1,934
Avg. Complaint Duration 8 days
Avg. Response Time 2 days

Spirit Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 5 out of 5 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Spirit Casino Complaints

See all complaints for this casino
Doing everything to not approve my withdrawals

I signed up with Spirit Casino after reading good reviews on here - however my experience has been a nightmare. I deposited funds July 8th and 9th to the casino and won a few times. My withdrawals totalled $15,000.

I completed the verification process and it was very long and gruelling, with many requests for more information, software error messages etc.

Finally everything was verified and I tried to withdrawal. But they kept declining it with no reason stated. After speaking to 10 chat agents, all with different answers that seem copy and pasted, one told me to upload a pdf bank statement showing my deposit. I informed them I would have to wait until my RBC statement is published, which would be July 26th, my normal statement cycle end date. They said that was fine.

I then got an email saying they are closing my account if pdf isn’t received by July 23rd. It hasn’t even been 3 weeks since I opened my account, and everything else is fully verified.

Finally I was able to figure out a way to upload a pdf of recent transactions, only for their system to give me repeated error messsages. The chat agents were zero help and kept telling me to upload pdf. They didn’t and wouldn’t acknowledge that their system wouldn’t allow me.

Finally after trying a third device, I successfully uploaded said document.

However they keep telling me in chat to “check back for updates later” and are refusing to approve my 100% legitimate withdrawals.

I have NEVER used a bonus on their site, so there is no wagering needed. I have wagered well past my original deposit. I have fully verified my account and send them everything they requested. But still they continue to delay and I am very stressed.

This is the most crooked casino I have ever experienced and I am afraid their activity is illegal.

Please assist me in getting my withdrawals so I can forget this casino and move on with my life.

Status solved Resolved
$15,000