Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Bonus terms not applied correctly


I am submitting this complaint regarding SpinAura Casino (spinaura11.com) because a very substantial amount of my winnings was removed from my account.

I deposited my own money and received bonuses on my account. During this period, I played mainly SpinAura Blackjack. After extensive play, my casino balance reached approximately €19,021.43. I have attached a screenshot taken directly from the casino showing this balance while I was playing.

SpinAura later reduced my balance dramatically. The casino explained that this was because I had played with two bonuses, a 77% VIP Weekly Reload Bonus and a Level 9 Bonus, and that maximum-win restrictions applied.

However, I strongly dispute the way these restrictions were applied and the amount confiscated.

One of the screenshots I am providing shows the published conditions of the 77% VIP bonus. It states:

  • Minimum deposit: €120
  • Wagering requirement: 30x
  • Maximum win: €5,000

This is particularly important because the explanation later provided to me by the casino referred to a different maximum-win calculation (including a 10x maximum-win limit).

After the first balance reduction, I continued playing with the money remaining in my account. I then built my balance back up again to approximately €9,623.08.

I have attached a particularly important screenshot showing:

Casino balance: €9,623.08

Real money: €9,623.08

Bonus money: €0.00

Therefore, at that point the casino’s own interface explicitly classified my entire €9,623.08 balance as REAL MONEY, with €0.00 bonus money.

Despite this, I subsequently encountered further problems withdrawing my funds and further deduct­ion­s/r­est­ric­tions. I have also attached screenshots of my transaction history showing rejected €1,000 withdrawal attempts.

I am providing screenshots showing:

  1. My balance reaching €19,021.43 while playing SpinAura Blackjack.
  2. My later balance of €9,623.08, explicitly displayed by SpinAura as €9,623.08 real money and €0.00 bonus money.
  3. The published terms of the 77% VIP bonus showing a €5,000 maximum win.
  4. My Blackjack betting and game history.
  5. My transaction history showing rejected €1,000 withdrawal attempts.
  6. Additional screenshots showing the progression of my balances and gameplay.

I have deposited approximately €6,000–€7,000 in total over time at this casino and had not previously made withdrawals. I therefore believe that the confiscation of such a substantial amount of winnings, particularly the later funds that the casino itself displayed as real money with zero bonus balance, requires a detailed and transparent explanation.

I ask SpinAura to provide AskGamblers with the complete account and bonus history, including:

  • the exact bonus amounts credited;
  • the exact terms applicable when each bonus was activated;
  • the wagering records;
  • the exact calculation used for each balance confiscation;
  • an explanation of why €9,623.08 was displayed as real money with €0 bonus balance if it was still supposedly subject to a bonus maximum-win restriction;
  • and the transa­cti­on/­wit­hdrawal history.

I am requesting that the disputed winnings be restored and that I be permitted to withdraw the funds that were legitimately won.

I have screenshots and records supporting my complaint and can provide any additional evidence required.

Thank you for your assistance.

Disputed Casino Spin Aura Casino
Amount €3152

Discussion

User name

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

User name loyalty-level-1

Evet o para gecti hesabima herkeze tekurler uzatmak istemiyorum

Yes, that money has reached my account; thanks to everyone. I don't want to drag this out.

User name
Dear Player and AskGamblers Team,

Thank you for your patience while we reviewed the case once again.

On 2 September 2026, the player made a deposit of €240 and received a 77% VIP Weekly Reload Bonus of €184.80. During the subsequent gameplay, the player also activated a Level 9 Bonus of €20.

The maximum cashout applicable to the 77% VIP Weekly Reload Bonus was €5,000, while the €20 Level 9 Bonus was subject to the standard x5 maximum cashout, resulting in a limit of €100.

Together with the original €240 deposit, the correct maximum amount available to the player was therefore:

€5,000 + €100 + €240 = €5,340.

During our initial review, the 77% VIP Weekly Reload Bonus was incorrectly calculated using an x10 limit. This was an operational error on our side, and we apologize for it.

As the player's balance had previously been adjusted to €2,188, the missing €3,152 has now been credited back to the player's account.

We would also like to clarify that the balance being displayed as “Real Money” after completion of the wagering requirements does not in itself remove the maximum cashout conditions attached to the promotional source of the winnings. However, in this particular case, the incorrect maximum cashout amount was applied to the 77% VIP Weekly Reload Bonus, which has now been corrected.

Thank you for bringing this discrepancy to our attention.
User name loyalty-level-1
Dear AskGamblers Team,

Please share the explanation, calculations and evidence that Spin Aura sent you by email. Have you reviewed them, and do you consider the casino’s actions justified? Please explain your assessment and allow me to respond to their evidence.

The displayed disputed amount of €3,159 is incorrect. My complaint concerns an initial balance of €19,000 that was reduced, followed by a balance that subsequently reached €9,000. I only received €2,181 in total.

On this basis, I am claiming €25,819 (€19,000 + €9,000 − €2,181). Please verify the complete balance and transaction history to ensure that any funds carried over between these stages are accounted for without double counting, and update the disputed amount accordingly.

Kind regards,
Hasan Çakır

Spin Aura Casino Complaint Stats

Resolved 1 / 1
Avg. Amount $3,652
Avg. Complaint Duration 6 days
Avg. Response Time 2 days