Ag Awards
Notifications
Login
en

Raging Bull Casino - Revoked account, delayed payment

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Raging Bull Casino
Reason Delayed payment
Posted on January 27, 2020

I have withdrawal on 11/12/19 and I sent my documents and was verfied and approved on 1/6/20 they told me it would be in my account 7 to 10 business days..I never received my withdrawal when I went live chat they revoked my account...if there anything u can do please help me my withdrawal is 750 they kept telling me I would have it any day they have lied and scammed me

Posted on January 31, 2020

Hi David--

I've looked into your account and I see that your deposit was uncollected--your bank never paid the charge. As a result, you would not be eligible for your withdrawal.

Further, your account was closed as it was found that you have multiple accounts with our casino (which would have voided your winnings, as well):

Terms and Conditions:

5. Only one real account per Player is permitted. Multiple accounts will be closed. Players who register multiple accounts (including accounts with different personal details) will not be eligible to receive any winnings, and all withdrawals will be cancelled.

12. The Casino reserves the right to cancel your account for any reason whatsoever at any time without notice to you. Any balance in your account at the time of such cancellation may be credited to you, however, the Casino reserves the right, in its unfettered discretion, to void any winnings and confiscate any balance in your casino account in any circumstances including:
a. If there is evidence to suggest that you have more than one active account for the Casino;

I've sent the necessary evidence to AskGamblers management as proof that what I've stated is accurate.

Tawni

AskGamblers
Posted on January 31, 2020

AskGamblers Complaints Team has been provided with enough information and evidence on behalf Raging Bull Casino management in regards of this complaint to confirm and justify the casino actions.

Based on the above, AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is now officially closed. In case of a disagreement with our decision we remind player that further assistance on this matter could be requested from the relevant regulatory body.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy