Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Manager approved 80 withdraw not paid


I have been trying to withdraw my $80 in bitcoin since July 28 2023 it was manager approved on August 28 2023 but I never received payment. I met the playthru and came out ahead but they keep ignoring my emails. It's ridiculous. Poor site with really poor help. I can't believe they won't answer me back. It's so unprofessional to keep your client unhappy. I don't understand why it was approved on Aug 28 but never paid

Disputed Casino Raging Bull Casino

Discussion

User name

Dear all,

Following a careful review and consideration of all the information, details and/or proof presented by the parties during the complaint process, the AskGamblers Complaint Team reached the conclusion that Raging Bull Casino management acted in accordance with their Terms and Conditions.

Based on the abovementioned information, the AskGamblers Complaint Team considers this case resolved and it is now officially closed. While we understand this might not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind you that, in case of a disagreement with our decision, further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed ADR entity.

User name
Hi Erin--

Your account was banned not because you made a complaint, but because we do not allow multiple accounts (it was found that you had a second account with the casino).

Further, you would never be eligible for this withdrawal because you used SIX free chips in a row without a real money deposit between. This goes against our Terms and Conditions:

NO DEPOSIT BONUSES (FREE CHIPS, FREE SPINS)

4. Players cannot redeem multiple free bonuses consecutively. If you have redeemed one No Deposit Bonus and are subsequently offered another one, a real-money deposit needs to have been made in the interim for you to be eligible to withdrawal the second No Deposit Bonus.

17. The Player is entitled to only one free chip in between deposits; any winnings resulting from multiple free chips will be void. For example, should a Player redeem two free chips in a row, he/she will not be able to withdraw any winnings generated by playing on said chip.

--

I've forwarded all relevant evidence to AskGamblers management as proof that what I've stated is accurate.

Tawni
User name loyalty-level-2
Here is my proof
User name loyalty-level-2
I've now been kicked off the site for reporting them I guess. I tried to log on from my inclave account but I can't even get on the site. It goes this error screen.

Raging Bull Casino Complaint Stats

Resolved 593 / 645
Avg. Amount $2,633
Avg. Complaint Duration 14 days
Avg. Response Time 3 days

Raging Bull Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 562 out of 607 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 14 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Raging Bull Casino Complaints

See all complaints for this casino
Misconduct Unlawful Withholding of Winnings
I submitted a legitimate withdrawal request for $1,000.00 USD on my fully verified account (Account ID: 155905469) at Raging Bull Slots.
All Know Your Customer (KYC) documentation was submitted, reviewed, and approved.
All associated wagering requirements, playthroughs, and max cashout terms have been satisfied in full.
No terms or conditions were violated.
Upon an initial withdrawal request, the support staff immediately started mislabeling my withdrawal as a wire transfer and mislabeling my winnings as a result of a coupon and not the actual bitcoin deposit I made from Cash App. They used their mislabeling as it excuse to both delay the process, ask for unnecessary personal information, and to dock my winnings/withdrawal by 80%.
And they went as far as to manipulate the transaction history from the backend of their site.

Despite satisfying all conditions, the operator has stalled payment indefinitely. Customer support provides no actionable explanation, relying instead on endless boilerplate scripts regarding "processing delays."
Direct formal communications sent to ⁠[email protected]⁠, parent company ⁠Primrose Media Limited⁠, and the licensing regulatory inbox have yielded zero resolution or execution of payment.
The last correspondence I received is an email saying my withdrawal is on the way on 9/21 and have ignored every email I’ve sent asking for an update/explanation. In most recently, Dave deactivated my account where I can’t even access the site or support by any other means other than email that’s been ignored.
I am requesting that this abomination of a platform be held accountable for their bad faith behavior and misconduct.
Chart Pointer
45h left
$1,000
Withdrawal Blocked Because Required Wire Method Is Unavailable

Hello AskGamblers Complaint Team,


I am asking for your assistance again regarding my $2,500 withdrawal from Raging Bull Casino, originally requested on August 17, 2026.


I want to clarify that I have been cooperating with Raging Bull and have attempted to follow their withdrawal instructions.


I initially requested my withdrawal through Bitcoin, but Raging Bull told me that because my debit card was my primary deposit method, the withdrawal had to be processed by bank wire.


I then provided my bank wire information for bank as instructed.

Raging Bull subsequently told me that they are unable to process transfers to bank at this time and instructed me to provide another bank account, along with a recent bank statement.


I contacted Raging Bull through live chat and asked why the wire could not be processed and requested escalation. Their representative told me:


“I don't see the exactly reason why we can't do wire transfers at the moment my apologies.”


I have now received another email from Raging Bull dated September 4, 2026, again confirming that they cannot process the wire to bank and asking me to provide a different bank account.


This leaves me in a situation where Raging Bull requires my withdrawal to be processed by wire, but the wire method they require is not available to my bank.


I have therefore asked Raging Bull to make a one-time exception and allow my $2,500 withdrawal to be paid through Bitcoin, since the required wire method cannot currently be completed.


I am willing to complete any reasonable verification required. I am not refusing to cooperate with the casino. I am simply asking for a workable payment method to receive my winnings.


My previous AskGamblers complaint was rejected because I was encouraged to cooperate with the casino's suggested payment method. I want to make clear that I did attempt to follow that payment method, but Raging Bull itself has stated that it cannot send the required wire to my bank.


Requested resolution:


I respectfully ask AskGamblers to assist me in obtaining my $2,500 withdrawal, preferably by allowing Raging Bull to process it through Bitcoin as a one-time exception, or by helping establish another reasonable payment method that I can actually use.


I can provide screenshots of my conversations and Raging Bull's September 4 email confirming the issue.


Thank you for reviewing my complaint and helping me find a resolution.


Kevin

Status solved Resolved
$500