Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Documents Verified, Withdrawal Payout Confirmed But Not Received


6 years ago
As above I have done everything as requested and received confirmation that the subsequent withdrawal was approved December 10 2019.
Contact was via live chat only and it said so in my confirmation email received (to track your payment visit the website and live chat).
Over the last week I have made contact 3 times and yesterday was again confirmed that the payout had indeed been approved for $512.00; I queried immediately as the initial withdrawal figure was $650. A very vague response was replied and chat person left.
Something is better than nothing I thought just happy to have again confirmed monies transferred.
Today still no monies in my account so back to Raging Bull live chat, this time experienced log in difficulty and was flipped from Deposits to Withdrawals where I again explained situation and frustration and asked for a Track and Trace on the monies as it was now over a month since I initiated my $650 withdrawal..
The person (Reuben) handling my live chat left then came back with no explanation except to say "Membership Revoked".
I have been upfront all the way through and have had confirmation from their end all the way through..
I did explain I had an account in NZ, yet now lived in Australia, I had tried to claim a free chip just after I made the withdrawal and the live chat person informed me that I could but this was called or could be deemed "mixing funds" and potentially void my withdrawal.
To which I exited from the site and the chat stating I did have a withdrawal and did not want to jeopardise the $650 withdrawal.
My question is for whatever reason they have revoked my casino membership but now I cannot query nor have any idea as to the arrival of my monies which they had said was approved and on its way - albeit $512 not the $650 it was initially.
Assistance in this matter would be greatly appreciated as they had led me to believe for 3 weeks that monies were arriving from their end to my bank account via Wire Transfer. Money allocated elsewhere was spent after not one but several online chat confirmations.
Now to be set adrift with no explanation or money is the most disingenuous unprofessional experience I have ever had with an online Casino.
They happily accepted my deposit and to not honour the withdrawal and intentionally lead me astray is abhorrent.

I look forward to hearing from you or them..
Disputed Casino Raging Bull Casino

Discussion

User name

AskGamblers Complaints Team has been provided with enough information and evidence on behalf Raging Bull Casino management in regards of this complaint to confirm and justify the casino actions.

Based on the above, AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is now officially closed. In case of a disagreement with our decision we remind player that further assistance on this matter could be requested from the relevant regulatory body.

User name
Hi Melissa--

I've reviewed your account and it is quite clear that you have broken our terms and conditions. You have opened at least 9 accounts with Raging Bull, using varying versions of your name, email address, etc.

General Terms & Conditions for Membership

5. Only one real account per Player is permitted. Multiple accounts will be closed. Players who register multiple accounts (including accounts with different personal details) will not be eligible to receive any winnings, and all withdrawals will be cancelled.

12. The Casino reserves the right to cancel your account for any reason whatsoever at any time without notice to you. Any balance in your account at the time of such cancellation may be credited to you, however, the Casino reserves the right, in its unfettered discretion, to void any winnings and confiscate any balance in your casino account in any circumstances including:
a. If there is evidence to suggest that you have more than one active account for the Casino;

Your winnings have been voided and your accounts have been closed.

I'll be sending the necessary evidence to AskGamblers management as proof what I've stated is accurate.

Tawni

Raging Bull Casino Complaint Stats

Resolved 593 / 645
Avg. Amount $2,633
Avg. Complaint Duration 14 days
Avg. Response Time 3 days

Raging Bull Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 562 out of 607 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 14 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Raging Bull Casino Complaints

See all complaints for this casino
Misconduct Unlawful Withholding of Winnings
I submitted a legitimate withdrawal request for $1,000.00 USD on my fully verified account (Account ID: 155905469) at Raging Bull Slots.
All Know Your Customer (KYC) documentation was submitted, reviewed, and approved.
All associated wagering requirements, playthroughs, and max cashout terms have been satisfied in full.
No terms or conditions were violated.
Upon an initial withdrawal request, the support staff immediately started mislabeling my withdrawal as a wire transfer and mislabeling my winnings as a result of a coupon and not the actual bitcoin deposit I made from Cash App. They used their mislabeling as it excuse to both delay the process, ask for unnecessary personal information, and to dock my winnings/withdrawal by 80%.
And they went as far as to manipulate the transaction history from the backend of their site.

Despite satisfying all conditions, the operator has stalled payment indefinitely. Customer support provides no actionable explanation, relying instead on endless boilerplate scripts regarding "processing delays."
Direct formal communications sent to ⁠[email protected]⁠, parent company ⁠Primrose Media Limited⁠, and the licensing regulatory inbox have yielded zero resolution or execution of payment.
The last correspondence I received is an email saying my withdrawal is on the way on 9/21 and have ignored every email I’ve sent asking for an update/explanation. In most recently, Dave deactivated my account where I can’t even access the site or support by any other means other than email that’s been ignored.
I am requesting that this abomination of a platform be held accountable for their bad faith behavior and misconduct.
Chart Pointer
19h left
$1,000
Withdrawal Blocked Because Required Wire Method Is Unavailable

Hello AskGamblers Complaint Team,


I am asking for your assistance again regarding my $2,500 withdrawal from Raging Bull Casino, originally requested on August 17, 2026.


I want to clarify that I have been cooperating with Raging Bull and have attempted to follow their withdrawal instructions.


I initially requested my withdrawal through Bitcoin, but Raging Bull told me that because my debit card was my primary deposit method, the withdrawal had to be processed by bank wire.


I then provided my bank wire information for bank as instructed.

Raging Bull subsequently told me that they are unable to process transfers to bank at this time and instructed me to provide another bank account, along with a recent bank statement.


I contacted Raging Bull through live chat and asked why the wire could not be processed and requested escalation. Their representative told me:


“I don't see the exactly reason why we can't do wire transfers at the moment my apologies.”


I have now received another email from Raging Bull dated September 4, 2026, again confirming that they cannot process the wire to bank and asking me to provide a different bank account.


This leaves me in a situation where Raging Bull requires my withdrawal to be processed by wire, but the wire method they require is not available to my bank.


I have therefore asked Raging Bull to make a one-time exception and allow my $2,500 withdrawal to be paid through Bitcoin, since the required wire method cannot currently be completed.


I am willing to complete any reasonable verification required. I am not refusing to cooperate with the casino. I am simply asking for a workable payment method to receive my winnings.


My previous AskGamblers complaint was rejected because I was encouraged to cooperate with the casino's suggested payment method. I want to make clear that I did attempt to follow that payment method, but Raging Bull itself has stated that it cannot send the required wire to my bank.


Requested resolution:


I respectfully ask AskGamblers to assist me in obtaining my $2,500 withdrawal, preferably by allowing Raging Bull to process it through Bitcoin as a one-time exception, or by helping establish another reasonable payment method that I can actually use.


I can provide screenshots of my conversations and Raging Bull's September 4 email confirming the issue.


Thank you for reviewing my complaint and helping me find a resolution.


Kevin

Status solved Resolved
$500