Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Unusable Bonus Points Due to Platform Glitch


user_avatar badge
By talpa98
1 year ago
I’m writing to request your assistance in resolving a technical issue I’ve been facing with Rabona Casino.

Following their recent platform update—which, in many ways, was a positive improvement—they introduced a new feature allowing users to redeem accumulated points for football player “collections,” which in turn provide valuable rewards.

As a long-time and consistent customer, I have accumulated a significant number of points over the years and was ready to redeem them. However, due to what appears to be a software glitch, the page to redeem these points for rewards fails to load properly and gets stuck in an infinite loading screen. This issue has prevented me from claiming any rewards, despite having a large amount of eligible points.

I have already contacted Rabona’s support team multiple times, but have received no resolution. I have also tried accessing the site using different devices, incognito mode, and after clearing cache and cookies—but the issue persists.

These points were rightfully earned through regular gameplay and loyalty, and it is extremely frustrating not to be able to use them due to a technical fault on their end.

I kindly ask for your help in intervening with Rabona Casino to ensure that my points can be redeemed or that I am fairly compensated for the issue.

Thank you for your time and support.
Disputed Casino Rabona Casino

Discussion

User name

Dear all,

Following a careful review and consideration of all the information, details and/or proof presented by the parties during the complaint process, the AskGamblers Complaint Team reached the conclusion that Rabona Casino management acted in accordance with their Terms and Conditions.

Based on the abovementioned information, the AskGamblers Complaint Team considers this case resolved and it is now officially closed. While we understand this might not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind you that, in case of a disagreement with our decision, further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed ADR entity.

User name
Dear talpa98,

We have reviewed your case in detail.

Please note that the inability to redeem your accumulated points is because your account has been excluded from participation in the loyalty and bonus program. This is in line with our Terms and Conditions:

Section 7.3: “We reserve the right to deny a bonus to any customer, reject bonuses of any kind, cancel participation in any promotion, as well as permanently or temporarily ban any customer or a group of customers from the promotion program of the Website at our sole and absolute discretion. In the event of any dispute regarding our promotions […] Company’s decision shall be final and non-negotiable.”

Additionally, regarding your stake limits, please be reminded of Section 16.2.23: “The Company has the right to limit the maximum bet for individual Events and also to limit or raise the maximum bet for specific persons without giving an explanation.”

We understand your concerns; however, both measures are in full accordance with our Terms and are final.

Kind regards,
Rabona Casino Team
User name loyalty-level-2
I bring important news, I have had confirmation that other users have not encountered this problem, and I would also like to add a very important detail, the site has decided to limit my betting stakes without telling me the reason for this, the feeling that Rabona does not want me to withdraw my money and redeem my points intentionally is now becoming more and more serious, I would like concrete explanations from Rabona Casino now
User name loyalty-level-2
yes but more than a month has passed…

Rabona Casino Complaint Stats

Resolved 82 / 86
Avg. Amount $1,836
Avg. Complaint Duration 7 days
Avg. Response Time 2 days

Rabona Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 69 out of 73 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 7 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Rabona Casino Complaints

See all complaints for this casino
Account under review funds inaccessible

Hello AskGamblers Team,

I am submitting a complaint regarding my Rabona account, which has been placed under review while I still have funds on the account and a pending withdrawal.

At the time, I had approximately NOK 103,000 in total funds associated with my Rabona account, consisting of approximately NOK 83,000 in available balance and a NOK 20,000 pending withdrawal. I cannot currently access my account to verify the exact amount.

However, I have a screenshot from September 6, 2026 showing an available balance of NOK 82,306.89 while a NOK 20,000 withdrawal was pending. This means that the screenshot directly documents NOK 102,306.89 in total available balance plus the pending withdrawal.

The withdrawal details shown in my account were:

Amount: NOK 20,000

Payment method: Solana

Date: September 6, 2026, 12:44:32

Transaction ID: de2a826f-a519-4e16-9d7d-de7e897c6988

Status: Under review

At the time, my account was also subject to Rabona’s applicable withdrawal limits. The NOK 20,000 withdrawal remained pending, and I was unable to withdraw the remaining balance because of the applicable withdrawal limits.

I am now unable to access my account. When I attempt to log in, Rabona displays a message stating that my account is under review.

I have contacted Rabona Support regarding this matter. I received confirmation that my requests were received and would be reviewed by their customer service team. However, I have not received a substantive explanation regarding the reason for the account review, the status of my funds, or the pending withdrawal.

I have previously received successful withdrawal confirmations from Rabona, which I can provide as additional supporting documentation.

I would therefore kindly ask AskGamblers to assist me in obtaining clarification from Rabona regarding:

1. The reason my account has been placed under review.

2. The exact balance held on my account when the review was initiated.

3. The status of my NOK 20,000 withdrawal.

4. Whether any additional verification or documentation is required from me.

5. If Rabona intends to withhold or cancel any of my funds, I would like them to identify the specific reason and the relevant provision of their Terms and Conditions.

I am fully willing to cooperate with any legitimate verification or documentation request from Rabona.

I have attached the available evidence, including the screenshot showing my NOK 82,306.89 balance and pending NOK 20,000 withdrawal, the account-under-review message, my correspondence with Rabona Support, and evidence of previous completed withdrawals.

Thank you for your assistance.

Chart Pointer
92h left
kr102,307
Delayed withdrawal processing

I am submitting this complaint regarding significant delays in the processing of my withdrawal requests at Rabona Casino.

I am a verified player and a VIP customer. My winnings were obtained through legitimate real-money slot play without the use of any bonuses or promotional offers. I have not been asked to provide any additional verification documents.

I currently have three withdrawal requests pending (5,000 NOK, 5,000 NOK, and 8,000 NOK). All of these requests have remained in the "Processing" status since they were submitted on 27/07/26, with no visible progress.

Before making these withdrawal requests, my VIP manager assured me that my VIP status would result in expedited withdrawal processing and informed me that the finance department had been instructed to prioritize my account. Despite these assurances, the withdrawals remain unprocessed.

I have contacted customer support several times. The only response I have received is that the finance department is working on my case and that there is nothing further I need to do. No estimated processing time has been provided, and no explanation has been given for the continued delay.

My concern is not simply the waiting time but the complete lack of transparency. As a verified VIP customer who has complied with all applicable requirements, I believe it is reasonable to expect timely processing or, at the very least, a clear explanation for the delay.

I request that AskGamblers contact Rabona Casino and ask them to:

* Process my pending withdrawal requests without further unnecessary delay.

* Provide a clear explanation for the prolonged processing time.

* Confirm that there are no outstanding verification or compliance issues preventing payment.

I am prepared to provide screenshots of my withdrawal requests, account balance, correspondence with customer support, and messages from my VIP manager confirming that my withdrawals would be prioritized.

Thank you

Status solved Resolved
kr18,000