What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Raging Bull Casino - Payment taking too long

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Raging Bull Casino
Reason Delayed payment
Amount $ 140
repco Australia Message
Posted on November 14, 2017

I would like to know where my $140 payout is in progress as I originally wanted $200 payout but due to bonus deduction of $60 my payout is $140..I have not received verification email from payments as chat support where saying it was still be processed by the processors and 21 days later now and still nothing so how long does it take to give me my payout as I have sent all of my documents and everything is clear.

Please fix this issue as I am still being told it's being processed and due to an updated system was the excuse that I didn't receive verification email..I just want my payout please.

Posted on November 18, 2017

Hi Repco--

I'm so sorry for the difficulties you've been having with this--I believe I should be able to have this sorted for you in very short order.

I've looked at your account and I do see that we don't have your preferred method of payment--I've just sent you an email regarding this. Once I receive your reply to my email, I'll be able to have your payment sorted for you, straight away.

All the best,

Tawni

repco Australia Message
Posted on November 20, 2017

Tawni
I have sent you the information you require but I'm not sure if you are recieving my emails as it keeps resending itself to me.
I wont post my personal information here for everyone to see, can you please let me know if you have recieved the information you requested as time is running out...
Don't know what to do so can you please contact me as soon as you see this...

Thanks,
REPCO

AskGamblers
Posted on November 23, 2017

AskGamblers Complaints Team have just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Raging Bull Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

Posted on November 27, 2017

Hi Repco--

I'm sorry for not coming back to you sooner, but I have good news. ;-)

Your payment was sent off to our processor on the 24th. I would expect you'll find the funds reflected in your account, before the end of this week.

i wish you all the best,

Tawni

repco Australia
Posted on November 28, 2017

Thankyou for your help Tawni, I'm so glad that you were able to help.

REPCO

AskGamblers
Posted on November 29, 2017

Dear @repco,

Please make sure to update your issue in a timely manner and let the AskGamblers Complaints Team know if you got the payment. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

repco Australia
Posted on December 1, 2017

All done money in the bank today, thank you to AskGamblers for if it wasn't for you I don't know when I would have got my payout...
Thankyou very much,

REPCO

AskGamblers
Posted on December 1, 2017

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy