You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Dafabet Casino - Unjustly charging me over €1,300 in banking fees

3 hours left for Dafabet Casino to respond.
mmgoals Slovakia
posted on November 9, 2018.

Please be informed that per our Terms of Use section 7.5 - "We reserve the right to apply ahandling charge on deposits and withdrawals to cover third party transactions costs dependingon the selected payment method. We shall inform you if you will be subjected to this handling charge."

This was only answer to my questions.
I was quite for long time but 3.11.2018 I went to play in Dafabet casino. I deposited 30 000EUR while i still had 450 eur in sport section.

In time of deposit I was not informed that I am compolsary to pay their reposibility to pay banking fees. I can say dafabet make money on losing players but not only they size winnings from slight winners. If i were informed in advance that I am fully compolsary to pay banking fees I would need to know how much I have to pay in forehand - I dont agree if it is done in way it happened to me that Dafabet decided to apply their T&C inappropriately. Not mention that I had very little of deposit in the past.

When I wagered my deposit more than once having swings and risking my own funds. (being down 5000EUR in live dealer and down 2000EUR in their casino black jack game) at the end I make it back. My winnings covered my loses and fully aware that my deposit has been rollover over more than once I requested withdrawal of 30 600EUR. This means I transfered 450 eur from my sport balance to my casino balance and requested 30 600EUR. My winning was 150EUR.
After this on the next day my account was locked and put on hold for 5 days investigation. Letting me know that this is standard procedure. (standart procedure is when comapny send you an email and request documents from you to verify account and process payment afterwards) But Dafabet is different they did not send email or asked for documents they simply silently locked my account and kept me waiting easily 5 days.

Not mentioning how to make legit complaint to license - absence of information under which license is Dafabet accepting customers of Europe. I asked them every day how to make officail complaint with no asnwer.

Standard checks procedure in Dafabet is frustrating to read it. I sskip this for this moment.

At last I can have only nice feedback for agents taking my query fifth day. All previos days were disaster leading to nowhere.

I was paid 29 380.5 EUR today 8.11.2018 which means Dafabet charged me 1219.5EUR making my win of 150 EUR into losing customer of 1369.5EUR which I fully disagree and I hope in resolve this issue.
If there exist any reason why this was charged on my I want to know but I have not heard asnwer from dafabet for last 5 days.

Thank you
I will be very happy to inform this issue will be solved and charged fee refunded to me. Otherwise illogically makes winners comes into loser at Dafabet.

posted on November 13, 2018.

Player was notified in accordance with ‘Dafabet Terms of Use’ by email.

Terms of Use: 7.5 ………………….We shall inform you if you will be subjected to this handling charge."

For further clarification, the decision was made as a direct consequence of ‘Terms of Use 7.4’

Terms of Use: 7.4 ……………………… For the avoidance of doubt your Account shall not be used by you as a bank Account and, should we become aware of deposits into and withdrawals from your Account without commensurate betting or gaming activity, we reserve the right to deduct an administration charge.

Best regards

dafabet management

mmgoals Slovakia
posted on November 13, 2018.

Dear Sir or Madam,


I have received information about your term Terms of Use: 7.5 in email dated

From: EN Customer Support

To: < email removed >

Date: 7. 11. 2018 5:09

Subject: Re: Withdrawal concern

Received from: dafabet.com


However I made deposit 3.11.2018 you have not informed me about anything before I made deposit. Please be so kind and do refund banking fees.

As a customer I am not obliged to pay your fees unless you inform me in advance via email. This did not happen.


You never mentioned to me term Terms of Use: 7.4 it says

For the avoidance of doubt your Account shall not be used by you as a bank Account and, should we become aware of deposits into and withdrawals from your Account without commensurate betting or gaming activity, we reserve the right to deduct an administration charge.


Can you describe better to how you decide what is meant by commensurate betting activity?

If you this I had small bet size YOU are wrong as I was taking bets over 2000EUR in most of the case. I have wagered over 30000EUR which was my deposit. I see no lack of activity.


I gladly ask you in front of public to be fair to your customers.

Thank you for clarification.


< full name removed >

AskGamblers
posted on November 16, 2018.

AskGamblers Complaints Team is awaiting Dafabet Casino team to provide the required information.

Dafabet Casino complaints

  • 6 of 10 resolved
  • 3 days avg response
  • 1 week avg complaint life
  • 177 USD avg amount

Have trouble with Dafabet Casino?

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +420 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie policy.