Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

They not giving deposit amount


user_avatar badge
By jai k.
5 months ago

I am writing to formally raise a complaint against Dafabet Casino regarding a missing deposit that I made through cryptocurrency.

I completed a deposit of INR 300,000 on 13 April, but the amount has still not been credited to my Dafabet account. Despite multiple follow-ups via email and several attempts through live chat, I have not received any proper resolution or clear response from your support team.

Below are my account and transaction details for your reference:

Transaction ID: 504479979

Deposit Amount: INR 300,000

Payment Method: Cryptocurrency

Transaction Details:

Hash Key: cb3ba0­29d­6e1­abb­46d­189­023­af5­49f­e60­97e­45c­b2e­38f­313­897­c5c­33a­1f926cc

Blockchain Link: https:­//t­ron­sca­n.o­rg/­#/t­ran­sac­tio­n/c­b3b­a02­9d6­e1a­bb4­6d1­890­23a­f54­9fe­609­7e4­5cb­2e3­8f3­138­97c­5c3­3a1­f926cc

The transaction has been successfully completed from my side, and the blockchain record confirms the payment. However, the amount is still not reflected in my Dafabet account.

Disputed Casino Dafabet Casino
Amount ₹300000

Discussion

User name

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

User name loyalty-level-1
Thanku dafabet and askgamblers team, I can confirm I have recived my deposit
User name
Dear customer,

We have finalized all the checks and we can confirm that the deposit have been successfully refunded back to your payment account.

Thanks.
Dafabet
User name loyalty-level-1
I have given my personal wallet for refund to dafabet team as they requested , but still I have not required any amount as refund. I am still waiting for my balance

Dafabet Casino Complaint Stats

Resolved 1502 / 1576
Avg. Amount $1,145
Avg. Complaint Duration 10 days
Avg. Response Time 2 days

Dafabet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 896 out of 937 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 10 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Dafabet Casino Complaints

See all complaints for this casino
System Lockout and Unlawful Retention of Funds Account

Hello AskGamblers Team and Dafabet Representative, I am filing a formal complaint against Dafabet regarding the UNLAWFUL RETENTION OF FUNDS and system deadlock on my account (Username: SAMUDINOV04). The amount in dispute is 1,068.24 USDT. My account is fully verified. Currently, my real cash balance is 1,068.24 USDT, and there is an active loyalty bonus with a remaining wagering requirement of 160.00 USDT. The casino platform blocks my withdrawal with "Code: 311", demanding that I complete the wager. However, the Dafabet Risk Team has strictly restricted my maximum betting limit to ZERO ("You are not permitted to place wagers online"). This creates an absolute technical paradox: the casino forces me to complete a 160 USDT wager but physically blocks me from placing a single bet. According to Paragraph 4 of Dafabet's official Promotion Regulations, every customer has the right to forfeit an active bonus at any time. I have repeatedly contacted customer support via live chat and email requesting a MANUAL BONUS FORFEIT (deducting the initial bonus and unlocking my remaining real money for withdrawal). Instead of resolving this system error, customer support ignores the paradox and constantly replies with automated templates. This is a deliberate withholding of my personal funds. I request that Dafabet to manually remove the 160 USDT wager block and fully process my 1,068.24 USDT crypto withdrawal immediately. I am attaching screenshots of the cash balance, Code 311 block, and zero betting limits as proof. Thank you,

< username removed >

Chart Pointer
53h left
$1,068