Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

My deposit of 1000 INR not credited in account


10 months ago

I have a deposit worth 1000 INR with Dafabet txn ID 475472449 done on 17-11-2025 at 09:23 pm. UTR no:495100170187.

I had entered the correct UTR number in the billing box of the completed transaction, but the amount didn't reflect in my Dafabet balance.

I have emailed the screenshot of the successful transaction, including the UTR number visible on it, and also uploaded it to the deposit history section.

The deposit still shows pending.

Disputed Casino Dafabet Casino
Amount ₹1000

Discussion

User name

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

User name
I have received the funds in my account. Thanks.
User name
Dear valued customer,

We can confirm that your deposit has been completed and the funds are in your account.

We still encourage you to contact our Customer Support department about these issues.

Thanks,
Dafabet
User name
The email i got from dafabet had this body:
"This is regarding your deposit follow-up for Transaction ID: 475472449, INR 1,000.00 (Correct amount as per the slip: INR 10,000.00) submitted on 17 November 2025 at 21:23:24 IST. This transaction is a duplicate transaction that has already been credited to another account. Due to this, your claim is declined. Security checks are being done in processing a transaction."

They claim that the correct transaction amount was 10,000 and not 1000 as i specified. And also say that the amount was already credited to another user. Both of their claims are wrong. The correct amount for that transaction ID was 1000 and I only took a screenshot of the banking receipt with utr number once I realised that the amount did not reflect in my balance and I had to upload the ss in the deposit section for further proof. I'm attaching the dafabet transaction ID 475472449 screenshot below to prove that both their claims are wrong. The third party site that they directed me to pay the amount might have stolen the money or it's a technical error in dafabet part or dafabet support is straight up lying.

Please look into this @askgamblers. Thanks.

Dafabet Casino Complaint Stats

Resolved 1471 / 1544
Avg. Amount $1,111
Avg. Complaint Duration 10 days
Avg. Response Time 2 days

Dafabet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 868 out of 909 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 10 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Dafabet Casino Complaints

See all complaints for this casino
40000 INR Deposit missing for 27 days
I am submitting this complaint regarding an unresolved deposit on my Dafabet account.

Username: TAIBAR677
Dafabet Transaction ID: 527446410
Deposit amount: INR 40,000
Deposit date: 31/08/2026
Payment method: USDT (TRON TRC20)
Amount transferred: 419.618495 USDT
Blockchain TXID: 0180187683f48b153f8063c244fb853fdc13009ad392a3ac351142fe3491439d

The cryptocurrency transaction was successfully completed and confirmed on the TRON blockchain on 31 August 2026. However, the corresponding INR 40,000 deposit has still not been credited to my Dafabet account.

It has now been approximately 27 days since the transaction.

I have contacted Dafabet support multiple times during this period and provided the transaction information necessary to verify the payment. The matter has also been referred to their relevant team for review, but despite the considerable amount of time that has passed, the funds have still not been credited and I have not received a substantive resolution explaining what happened to the confirmed payment.

This is not a recently reported transaction for which I am simply waiting for an initial response. The deposit has remained unresolved since 31 August 2026, despite repeated attempts to resolve the matter directly with the casino.

The blockchain transaction is publicly verifiable as SUCCESSFUL and CONFIRMED. I can provide the transaction history, blockchain confirmation and my correspondence with Dafabet if required.

I am asking Dafabet to manually investigate Transaction ID 527446410, locate the confirmed USDT payment and either credit the corresponding INR 40,000 to my account or provide an appropriate resolution for the funds.

I would appreciate AskGamblers' assistance because almost four weeks have now passed without a resolution.
Chart Pointer
91h left
₹40,000
Dafabet Casino 100000 INR withdrawal not credited since 14092026 Despite Being Marked as Successful
Dear AskGamblers Team,

I kindly request your assistance regarding my 100,000 INR withdrawal from Dafabet Casino, which has not been credited to my bank account since 14/09/2026, despite being marked as successful.

Transaction ID: 529043295
Amount: 100,000 INR
Withdrawal Date: 14/09/2026
Approved: 14/09/2026 at 16:45:40 IST
Status: Successful
UTR: 759034711057

Dafabet confirmed that the withdrawal was successfully processed and provided the above UTR for tracking. However, the amount has still not been credited to my Airtel Payments Bank account.

I contacted my bank regarding the UTR, and they informed me that UTR 759034711057 could not be traced in their system.

Dafabet requested my bank statement for verification, which I provided in PDF format. I also provided an updated statement covering the period from 10/09/2026 until the current date to ensure all relevant transactions were included.


However, despite providing the requested documents, I continue to receive generic responses and repeated requests for the same bank statement, without receiving a clear update regarding the actual status of the payment.

I have fully cooperated with
Dafabet and provided all the information and documents requested. I therefore kindly request AskGamblers' assistance in obtaining a clear resolution regarding this withdrawal.


I would appreciate it if Dafabet could provide a clear update regarding the payment and UTR, or resolve the withdrawal if the funds were not successfully received by my bank.

I'm also attaching my bank statement with this complaint for verification. The statement covers the relevant period and confirms that the 100,000 INR withdrawal has not been credited to my account.

Thank you for your assistance.
Status solved Resolved
₹100,000