Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Deposit successful but not credited in my dafa account


user_avatar badge
By sagar18
2 months ago

Missing USDT Deposit Not Credited - ID: < username removed > - TxID: 522223950


Respected team,

I am writing regarding a deposit that has not been credited to my account despite the transaction being confirmed on-chain.


Account Details

- Dafabet ID: < username removed >

- Deposit Method: GDpay USDT ERC20


Transaction Details

- Deposit Transaction ID: 522223950

- Amount: 88,033 INR / 915.56 USDT

- Blockchain: Ethereum ERC20

- Transaction Hash: 0x60e7­d8b­9aa­a7d­e85­7cd­8b5­d72­210­aa7­dac­d98­103­37c­379­e7e­60e­1e6­2d1­6fdd52-

- Time of Deposit: 16 july 2026 and 7 :32 pm

- Status: Confirmed on blockchain


It has been more than 96 hours since I made this deposit. I have contacted support multiple times but keep receiving the same response that "deposit is in process" with no resolution or timeline.

The funds have already left my wallet and the transaction is confirmed. Please escalate this to your payments/finance team and manually credit the amount of 915.56 USDT to my Dafabet ID:  < username removed >  immediately.


Attachments

1. Screenshot of successful payment from GDpay

2. Screenshot of Dafabet support replies


I request an urgent update on this matter with a resolution ETA. This is a significant amount and the delay is unacceptable.

Thank you for your immediate attention.


Regards,

< personal information removed >

Disputed Casino Dafabet Casino
Amount ₹88033

Discussion

User name

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

User name loyalty-level-1
Yes now problem solved deposit received thanks
User name
Dear valued customer,

We can confirm that your deposit has been completed and the funds are in your account.

We still encourage you to contact our Customer Support department about these issues.

Thanks,
Dafabet.
User name
Dear valued customer,

Kindly note that we have received your hash ID and forwarded to our team for validation. Please note that we are still working on your inquiry. We apologize for any inconvenience or delays you are experiencing.

Thanks,
Dafabet

Dafabet Casino Complaint Stats

Resolved 1471 / 1545
Avg. Amount $1,110
Avg. Complaint Duration 10 days
Avg. Response Time 2 days

Dafabet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 868 out of 909 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 10 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Dafabet Casino Complaints

See all complaints for this casino
Dafabet Casino 100000 INR withdrawal not credited since 14092026 Despite Being Marked as Successful
Dear AskGamblers Team,

I kindly request your assistance regarding my 100,000 INR withdrawal from Dafabet Casino, which has not been credited to my bank account since 14/09/2026, despite being marked as successful.

Transaction ID: 529043295
Amount: 100,000 INR
Withdrawal Date: 14/09/2026
Approved: 14/09/2026 at 16:45:40 IST
Status: Successful
UTR: 759034711057

Dafabet confirmed that the withdrawal was successfully processed and provided the above UTR for tracking. However, the amount has still not been credited to my Airtel Payments Bank account.

I contacted my bank regarding the UTR, and they informed me that UTR 759034711057 could not be traced in their system.

Dafabet requested my bank statement for verification, which I provided in PDF format. I also provided an updated statement covering the period from 10/09/2026 until the current date to ensure all relevant transactions were included.


However, despite providing the requested documents, I continue to receive generic responses and repeated requests for the same bank statement, without receiving a clear update regarding the actual status of the payment.

I have fully cooperated with
Dafabet and provided all the information and documents requested. I therefore kindly request AskGamblers' assistance in obtaining a clear resolution regarding this withdrawal.


I would appreciate it if Dafabet could provide a clear update regarding the payment and UTR, or resolve the withdrawal if the funds were not successfully received by my bank.

I'm also attaching my bank statement with this complaint for verification. The statement covers the relevant period and confirms that the 100,000 INR withdrawal has not been credited to my account.

Thank you for your assistance.
Status solved Resolved
₹100,000
Withdrawals Blocked Due to Unresolved Document Verification

I am submitting this complaint regarding the prolonged delay in verifying my documents, which has resulted in my withdrawals being blocked.


I submitted all the requested documents for verification 30 days ago, but I have still not received any proper response or resolution from the casino’s document verification team.


Whenever I contact customer support, I only receive the same copied-and-pasted response telling me to upload the documents again. I have followed their instructions multiple times and have submitted and sent all the required documents to the email addresses provided by their support team. Despite this, my verification remains unresolved and my withdrawals are still blocked.


It has now been 30 days, which is an unreasonable amount of time to wait without receiving a clear explanation or meaningful update. I have cooperated fully with the verification process and provided all the documents and proofs requested from me.


I am attaching/submitting all relevant evidence to this complaint, including my communications and proof of document submission.


I respectfully request the AskGamblers team to review my case and assist me in resolving this issue as soon as possible. I would appreciate your help in contacting the casino and requesting that they properly review my documents, complete the verification process, and restore my ability to withdraw my funds.


I am submitting my documents here also please check and verify.


  • Username: < username removed >
  • Registered email: < email removed >


Thank you for your assistance. I sincerely hope this matter can be resolved promptly.

Status solved Resolved
₹57,274