Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Deposit not credited into wallet despite several followups


8 months ago
I made a deposit of 14200 on 31/12/2025
Till now neither deposit has been credited nor there is a proper assistance from dafabet. Please help me resolve this issue.

Transaction Id : 482969732
Transaction Date: 31/12/2025 07:18:15 PM
Transaction Amount: 14200.00
Status: Pending
Transaction Type: Deposit
From: HTPay Banking
To: Data Sports
Everything is attached as screenshot
Disputed Casino Dafabet Casino
Amount ₹183150

Discussion

User name

Following a careful review and consideration of all the information, details, and proof presented by the parties during the complaint process, the AskGamblers Complaint Team has reached the conclusion that the disputed amount never successfully reached the casino's payment provider. Consequently, the casino has no means to track or recover the aforementioned funds. We strongly advise the player to seek further assistance directly with their bank or financial institution. Based on this confirmation, the AskGamblers Complaint Team considers this case resolved, and it is now officially closed. While we understand this may not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind you that, in case of a disagreement with our decision, further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed Alternative Dispute Resolution (ADR) entity.

User name loyalty-level-2
askgamblers,
Regarding the transaction ID 486768076: @dafabet is telling that another customer has claimed that deposit. But many days back I have received emails from dafabet stating that the deposit was made to another “merchant “.
I’m attaching screenshot for reference. Clearly @dafabet is twisting their words and not processing my deposit. I’m not at all getting what @dafabet is trying to prove here, why will I initiate deposit and jeopardise it knowing how bad and poor services @dafabet provides. Please @askgamblers it’s high time you guys involve in this matter as it has been nearly 50 days since I raised query
User name loyalty-level-2
Respected dafabet,
Please stop this nonsense. You have tortured me mentally so many times.
For the transaction ID 488775078: I have followed up multiple times with my bank and they confirmed me that the transaction was successful on that day itself. If you want I can share my bank statement from the date of deposit to till date to show that I haven’t received any refund. I will wait for another day or two and will file police complaint on your payments partner if not received my deposit. It’s been one month and it your theory is correct I would have received my refund which I didn’t.
2. For the transaction ID 486768076: How the hell can another customer claim my deposit? If that is the case give me the details of the customer who has claimed the deposit. I don’t know what kind of services are you providing? Besides that why would I use my deposit slip with another customer knowing about your fraudulent activities. I’m requesting you to process these two deposits as soon as possible otherwise it won’t be good for either of us.
If you need any supporting documents like bank statements till date, deposit slips and all I’m ready to provide.
@askgamblers can you please ask dafabet to provide supporting documents for their false claims. I’m ready to provide any sensitive information from my end.
User name
Dear Valued Customer,

After reviewing your transactions, we would like to inform you that Transaction ID 488775078 has not yet been received by our payments partner. If the amount has already been deducted from your account, we kindly suggest contacting your bank to request a refund. Regarding Transaction ID 486768076, this deposit has already been successfully claimed by another customer and, therefore, cannot be processed for your account. We apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your understanding.

Thanks,
Dafabet.

Dafabet Casino Complaint Stats

Resolved 1471 / 1545
Avg. Amount $1,110
Avg. Complaint Duration 10 days
Avg. Response Time 2 days

Dafabet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 868 out of 909 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 10 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Dafabet Casino Complaints

See all complaints for this casino
40000 INR Deposit missing for 27 days
I am submitting this complaint regarding an unresolved deposit on my Dafabet account.

Username: TAIBAR677
Dafabet Transaction ID: 527446410
Deposit amount: INR 40,000
Deposit date: 31/08/2026
Payment method: USDT (TRON TRC20)
Amount transferred: 419.618495 USDT
Blockchain TXID: 0180187683f48b153f8063c244fb853fdc13009ad392a3ac351142fe3491439d

The cryptocurrency transaction was successfully completed and confirmed on the TRON blockchain on 31 August 2026. However, the corresponding INR 40,000 deposit has still not been credited to my Dafabet account.

It has now been approximately 27 days since the transaction.

I have contacted Dafabet support multiple times during this period and provided the transaction information necessary to verify the payment. The matter has also been referred to their relevant team for review, but despite the considerable amount of time that has passed, the funds have still not been credited and I have not received a substantive resolution explaining what happened to the confirmed payment.

This is not a recently reported transaction for which I am simply waiting for an initial response. The deposit has remained unresolved since 31 August 2026, despite repeated attempts to resolve the matter directly with the casino.

The blockchain transaction is publicly verifiable as SUCCESSFUL and CONFIRMED. I can provide the transaction history, blockchain confirmation and my correspondence with Dafabet if required.

I am asking Dafabet to manually investigate Transaction ID 527446410, locate the confirmed USDT payment and either credit the corresponding INR 40,000 to my account or provide an appropriate resolution for the funds.

I would appreciate AskGamblers' assistance because almost four weeks have now passed without a resolution.
Chart Pointer
94h left
₹40,000
Dafabet Casino 100000 INR withdrawal not credited since 14092026 Despite Being Marked as Successful
Dear AskGamblers Team,

I kindly request your assistance regarding my 100,000 INR withdrawal from Dafabet Casino, which has not been credited to my bank account since 14/09/2026, despite being marked as successful.

Transaction ID: 529043295
Amount: 100,000 INR
Withdrawal Date: 14/09/2026
Approved: 14/09/2026 at 16:45:40 IST
Status: Successful
UTR: 759034711057

Dafabet confirmed that the withdrawal was successfully processed and provided the above UTR for tracking. However, the amount has still not been credited to my Airtel Payments Bank account.

I contacted my bank regarding the UTR, and they informed me that UTR 759034711057 could not be traced in their system.

Dafabet requested my bank statement for verification, which I provided in PDF format. I also provided an updated statement covering the period from 10/09/2026 until the current date to ensure all relevant transactions were included.


However, despite providing the requested documents, I continue to receive generic responses and repeated requests for the same bank statement, without receiving a clear update regarding the actual status of the payment.

I have fully cooperated with
Dafabet and provided all the information and documents requested. I therefore kindly request AskGamblers' assistance in obtaining a clear resolution regarding this withdrawal.


I would appreciate it if Dafabet could provide a clear update regarding the payment and UTR, or resolve the withdrawal if the funds were not successfully received by my bank.

I'm also attaching my bank statement with this complaint for verification. The statement covers the relevant period and confirms that the 100,000 INR withdrawal has not been credited to my account.

Thank you for your assistance.
Status solved Resolved
₹100,000