Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Deposit issue not resolved


4 months ago
Dear AskGamblers Team,
I am requesting your urgent assistance regarding a deposit issue with Dafabet that remains unresolved.
My Dafabet account has not been credited despite a successful cryptocurrency transaction that was completed and confirmed on the blockchain approximately 3 days ago.
Transaction Details:
Deposit Amount: 471 USDT
Approximate INR Value: ₹45,000
Transaction Hash (TXID): 0x5d15­680­eae­794­514­e81­864­7be­c5c­b9e­b0f­976­f57­681­64e­0d5­31d­008­58a­e51fbe
Deposit Date: Approximately 3 days ago
Status on Blockchain: Successful and Confirmed
Casino: Dafabet
Despite the transaction being fully confirmed on the blockchain, the funds have not been credited to my Dafabet account. I have contacted support but my issue remains unresolved, and my funds are still missing.
I respectfully request AskGamblers to intervene and assist in obtaining a prompt resolution from Dafabet. I would appreciate your help in ensuring that my 471 USDT deposit is properly credited to my account or that a clear explanation is provided regarding the delay.
Disputed Casino Dafabet Casino
Amount $471

Discussion

User name

Dear @surjeet909012,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Dear customer,

We can confirm that your transaction has been refunded to your crypto account. Our customer support team will contact you shortly to provide your transfer ID.

Thanks,
Dafabet
User name loyalty-level-1
0xfa35­ca9­c3f­48d­8ba­79c­da9­a52­e6f­953­fda­25b4ff

i have also sent my bep20 address for refund sir
User name loyalty-level-1
He was asking for the address for the refund, so I sent him the address. i sent address of bep20 sir
Screenshot_2026-06-23-15-51-44-47_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg

Dafabet Casino Complaint Stats

Resolved 1502 / 1576
Avg. Amount $1,145
Avg. Complaint Duration 10 days
Avg. Response Time 2 days

Dafabet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 896 out of 937 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 10 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Dafabet Casino Complaints

See all complaints for this casino
System Lockout and Unlawful Retention of Funds Account

Hello AskGamblers Team and Dafabet Representative, I am filing a formal complaint against Dafabet regarding the UNLAWFUL RETENTION OF FUNDS and system deadlock on my account (Username: SAMUDINOV04). The amount in dispute is 1,068.24 USDT. My account is fully verified. Currently, my real cash balance is 1,068.24 USDT, and there is an active loyalty bonus with a remaining wagering requirement of 160.00 USDT. The casino platform blocks my withdrawal with "Code: 311", demanding that I complete the wager. However, the Dafabet Risk Team has strictly restricted my maximum betting limit to ZERO ("You are not permitted to place wagers online"). This creates an absolute technical paradox: the casino forces me to complete a 160 USDT wager but physically blocks me from placing a single bet. According to Paragraph 4 of Dafabet's official Promotion Regulations, every customer has the right to forfeit an active bonus at any time. I have repeatedly contacted customer support via live chat and email requesting a MANUAL BONUS FORFEIT (deducting the initial bonus and unlocking my remaining real money for withdrawal). Instead of resolving this system error, customer support ignores the paradox and constantly replies with automated templates. This is a deliberate withholding of my personal funds. I request that Dafabet to manually remove the 160 USDT wager block and fully process my 1,068.24 USDT crypto withdrawal immediately. I am attaching screenshots of the cash balance, Code 311 block, and zero betting limits as proof. Thank you,

< username removed >

Chart Pointer
56h left
$1,068