Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Deposit 25000 but not get it yet


I have Deposit 25000 on 13 aug 2026 but not get. I have complaint so many times in dafabet in mail but I get not proper answer and I am frustrated. Please help me withthis I am vey thankful to you if u help me. Please do it urgently it’s almost 1 week but I did not receive it yet please do it urgently I have also uploaded screen short.

Disputed Casino Dafabet Casino

Discussion

User name

Following a careful review and consideration of all the information, details, and proof presented by the parties during the complaint process, the AskGamblers Complaint Team has reached the conclusion that the disputed amount never successfully reached the casino's payment provider. Consequently, the casino has no means to track or recover the aforementioned funds. We strongly advise the player to seek further assistance directly with their bank or financial institution. Based on this confirmation, the AskGamblers Complaint Team considers this case resolved, and it is now officially closed. While we understand this may not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind you that, in case of a disagreement with our decision, further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed Alternative Dispute Resolution (ADR) entity.

User name
Dear Valued Customer,

We have continued to follow up on your deposit for Transaction ID: 525777575.
Based on the latest confirmation received from our payment provider, we regret to advise that the deposit has still not reached our end. As such, there is currently no further action we can take on our side, and this escalation ticket will be temporarily placed on hold.
As the next step, If the funds were deducted from your account, kindly check directly with your bank or payment provider regarding their reversal and refund process. Please note that UPI refund processing may take up to 5 banking days from the deposit date, depending on your bank or provider.
If the funds are still not returned after 5 banking days, you may reply directly to this email to reopen the case. To proceed with a re-escalation, please provide an updated bank statement covering the transaction date through the current date, clearly showing:

The deduction of the transaction amount from your bank account
Confirmation that no reversal or refund has been received for this transaction

Once received, we will conduct a further review with our payment provider. Thank you for your patience and understanding.

Regards,
Dafabet.
User name loyalty-level-1
My complaint is not resolved pls resolve my complaint as soon as possible
User name
Dear Valued Customer,

We would like to sincerely apologize for the extended wait time you are experiencing. Please be assured that our team is still actively working on your inquiry. We truly appreciate your continued patience as we ensure this is resolved correctly for you.

Regards,
Dafabet

Dafabet Casino Complaint Stats

Resolved 1477 / 1550
Avg. Amount $1,138
Avg. Complaint Duration 10 days
Avg. Response Time 2 days

Dafabet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 873 out of 914 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 10 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Dafabet Casino Complaints

See all complaints for this casino
Account restricted and later documents are verified but still account not reopened
My Dafabet account was restricted on 19 August 2026, and I was asked to provide identification and proof of address.

I fully cooperated and submitted all documents requested by Dafabet. I first submitted my Voter ID and proof of address. Dafabet later specifically requested a passport or driving licence, so I obtained and submitted my passport together with proof of address.

Dafabet subsequently requested another type of proof of address. I provided a recent HP Gas invoice showing my name and address, as well as my recent bank statement.

My account is restricted, so I was unable to upload documents through MyAccount and therefore submitted the documents by email as instructed by Dafabet.

I have repeatedly followed up with Dafabet regarding the account reopening. I have received multiple responses stating that my concern has been forwarded to the relevant team and that I need to wait.

Most importantly, Dafabet has now explicitly confirmed in writing that my uploaded document was “accepted and verified.” However, my account is still not reopened, and I have not received a clear explanation of what is still pending or a final decision regarding my account.

I have been waiting since 19 August 2026 and have fully cooperated with every verification request.

I am requesting AskGamblers’ assistance in obtaining a clear final decision from Dafabet regarding the reopening of my account and access to my funds.

I have attached the relevant email correspondence as evidence, with sensitive government-document information appropriately blurred.
Status solved Resolved
₹4,700,000