Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Amount debited from my account but not credited in dafabet


6 months ago

Hi team,


My user id < username removed >

I made a deposit of 20,000 INR via UPI, the transaction is successful and amount got debited from my bank but in dafabet the transaction is showing as Failed. Please help.


Transaction Id 500751614

Transaction Date 30/03/2026 02:56:26 PM

Transaction Amount 20000.00

Status Failed

Transaction Type Deposit

From BoomCash Intent v2

To Dafa Sports


Please find the attached screenshot of the transaction

Disputed Casino Dafabet Casino
Amount ₹20000

Discussion

59 hours left for Vinnyk900 to respond.
User name
Dear Valued Customer,

We would like to sincerely apologize for the extended wait time you are experiencing with transaction ID 500751614. Please be assured that our team is still actively working on your inquiry.

We truly appreciate your continued patience as we ensure this is resolved correctly for you.

Regards,
Dafabet
User name loyalty-level-2
Do you have some sense, it's been more than 6 months. The transaction is successful from my end. I have shared my bank statement. Now you are asking me to contact bank for refund, are you crazy who will provide refund for a successful transaction after 6 months.

If you say the amount is not received, please share their bank statement for that particular date. I will confirm from my end. If a transaction is successful that means the amount is successfully reached to the user, it is not something like a journey from one end to another where you can say you took a wrong turn. Please share the bank statement to prove you haven't received the amount
User name
Dear Customer,

We understand that it has been more than six months. However, kindly note that, as confirmed by our payment provider, the funds were not received on our end.

If the funds were debited from your account, you may follow up with your bank to request a refund.

Regards,
Dafabet
User name loyalty-level-2
Can you give any time frame, it's been more than 6 months

Dafabet Casino Complaint Stats

Resolved 1477 / 1550
Avg. Amount $1,138
Avg. Complaint Duration 10 days
Avg. Response Time 2 days

Dafabet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 873 out of 914 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 10 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Dafabet Casino Complaints

See all complaints for this casino
Account restricted and later documents are verified but still account not reopened
My Dafabet account was restricted on 19 August 2026, and I was asked to provide identification and proof of address.

I fully cooperated and submitted all documents requested by Dafabet. I first submitted my Voter ID and proof of address. Dafabet later specifically requested a passport or driving licence, so I obtained and submitted my passport together with proof of address.

Dafabet subsequently requested another type of proof of address. I provided a recent HP Gas invoice showing my name and address, as well as my recent bank statement.

My account is restricted, so I was unable to upload documents through MyAccount and therefore submitted the documents by email as instructed by Dafabet.

I have repeatedly followed up with Dafabet regarding the account reopening. I have received multiple responses stating that my concern has been forwarded to the relevant team and that I need to wait.

Most importantly, Dafabet has now explicitly confirmed in writing that my uploaded document was “accepted and verified.” However, my account is still not reopened, and I have not received a clear explanation of what is still pending or a final decision regarding my account.

I have been waiting since 19 August 2026 and have fully cooperated with every verification request.

I am requesting AskGamblers’ assistance in obtaining a clear final decision from Dafabet regarding the reopening of my account and access to my funds.

I have attached the relevant email correspondence as evidence, with sensitive government-document information appropriately blurred.
Status solved Resolved
₹4,700,000