What's new
What's new

Casino Metropol - Locked my account unfairly and confiscated my legitimate winnings

UNRESOLVED

Complaint Info

Disputed casino

Casino Metropol

Amount

€ 6310

didirtye Luxembourg Message
Posted on March 28, 2016

Hello AskGamblers!
last month I won at casinmetropol 6500EURO they requested documents and sent them both my Government ID and my drivers license,after that they wanted my passport and I told them it is not available to me at the moment,i told them I will send it after I renew it,last week they locked my account by saying;
Your deposit of 190 Euro has been refunded to your Neteller account.
As a result of our detailed security checks, it has been decided that you will not be allowed to play on our website. For this reason, your account has been blocked permanently.
Thanks for your cooperation and understanding.
there was no real reason and explanation why they locked my account.
please askgamblers help to get paid as I should!
Manuel

AskGamblers
Posted on March 31, 2016

Dear @didirtye,

Any update regarding your complaint? Thank you.

didirtye Luxembourg Message
Posted on April 1, 2016

nothing at all! and they even did not returned back my deposit as previous mention.

Casino Metropol Complaints

Have trouble with Casino Metropol?