Ag Awards
Notifications
Login
en

24Bettle Casino - After 3 weeks I'm still waiting to be paid

RESOLVED
Posted on September 25, 2017

Hi i was withdraw money 29/08 , withdraw is approved(already 2 weeks LOL) but they now want verifycation, documents was sent 19/09 and they didnt look for them to verify account. They only saying "please more patience". How long I have to wait next 3 weeks? This is a joke.First time i meet that not professional approach in the casino. Rules say that the verification of the payment is 48 hours and it will be 1 month...
Zero information what about the payout

AskGamblers
Posted on September 25, 2017

Dear @nocnyxxx,

Please make sure to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed withdrawal request/s.

Thanks for cooperating the AskGamblers Complaints Team.

Posted on September 26, 2017

70 euro to withdraw and they wana minimum deposit for withdraw i did
now they send email

"Dear Kamil,

Thank you for your message.

First of all, our system has detected multiple accounts using the same IP address. This is a violation of our terms and conditions and it will need to be investigated.

Before we can start the investigation we will need to have your verification complete. Please send us the following documents to complete the verification:
- copy of a recent, not older than 2 months, utility bill visibly displaying your name, address and date, date needs to be on the letter.
- scan or screenshot of Skrill transaction to Condor Gaming.

You may send them to suppor­[email protected]­4be­ttl­e.com.

Thank you.

Let us know if you have more questions regarding your account, we are happy to help you!

Sincerely,
Susan
24Bettle Players support
24 Bettle
"
they are looking for a way to not pay , funny casino. I never open multi accounts for one casino i know rules:)

Posted on September 26, 2017

now my account is frozen lol they system detected multiple account when i open dispute on askgamblers hahah

AskGamblers
Posted on October 2, 2017

This complaint has been reopened as per 24Bettle Casino request and AskGamblers Complaints Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reaching to a satisfactory resolution.

Posted on October 3, 2017

Hello There,

To maintain and protect the security and integrity of any financial transaction, our system does an IP crosscheck on every single payout requested. It identified multiple accounts on the same land IP used by Player.As per our Terms and regulations, it is clearly stated that we allow Players to register and use only one account per household/IP. Therefore, according to our Terms, the accounts found using same IP are closed and winnings waived. However, to investigate this case further, we proceeded with a full KYC verification process performed on all the accounts found using the same IP. We are not responsible for any delays in this situations. The speed of this process is dependant only on how fast and cooperative our players are in providing the requested document and prove their identities. So far none of the accounts are KYC verified due to lack of documents requested.

Thank you.

Posted on October 3, 2017

i was sent all documents what u want , dont lie ;)

"Dear Kamil,

You have made a complaint on Ask Gamblers and we have therefore forwarded your communication to our Player Management, who, in turn, will get back to you about your complaint as soon as possible.

Please allow some time for our Player Management to respond as they need to review your account and all other information provided during this process.

Let us know if you have more questions regarding your account, we are happy to help you!

Sincerely,
Susan
24Bettle Players support
24 Bettle"

Posted on October 5, 2017

Hi There,

Our Legal Department is still missing 2 of the requested documents and they had been contacting you several times since 24th of September to provide those.
Moreover, as mentioned above, the process requires the KYC verification of both accounts involved.

Posted on October 6, 2017

It was sent 25 !! What account other? I have one account ! Give me login second account

"Dear Kamil,

Thank you for your documents, we have received them and attached them to your account.

The legal department will overlook them and inform you accordingly

Let us know if you have more questions regarding your account, we are happy to help you!

Sincerely,
Emilia
24Bettle Players support
24 Bettle"

AskGamblers
Posted on October 10, 2017

Dear 24Bettle Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

Posted on October 14, 2017

Hi There,

We will revert with screenshots that prove the Multiple accounts.

Thank you.

AskGamblers
Posted on October 17, 2017

Dear 24Bettle Casino,

Please provide evidence regarding multiple accounts issue. Aforementioned evidence please send directly to the AskGamblers Complaint Team at suppor­­[email protected]­a­s­kg­­amb­­le­r­s.com.

Thank you in advance.

Posted on October 20, 2017

I wanna see to screnshot :) show me evidenc

AskGamblers
Posted on October 23, 2017

AskGamblers Complaints Team is awaiting 24Bettle Casino team to provide the required information.

AskGamblers
Posted on December 22, 2017

This complaint has been reopened as per 24Bettle Casino request and AskGamblers Complaints Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reaching to a satisfactory resolution.

Posted on December 22, 2017

2 months later reopen xD did your graphics finally make counterfeit evidence that I have other accounts?

Posted on December 22, 2017

Dear Kamil,

I would like to inform you that we have run a full investigation and that this has lead us to conclude that you have violated our terms and conditions. In specific terms 47 and 48 of our general Terms and Conditions have been violated.

47. Each Player is allowed to open only one Account per person, family, household, IP address and email address. Use of more than one Account per physical Player is known as “multi-accounting” and as such is strictly forbidden.
48. In the event that We suspect that a Player is opening multiple accounts by using the same or similar names, address, telephones, email addresses, same or similar dynamic IP addresses, computer or other devices, with the intent of defrauding or cheating, We reserve the right to close an Account or Accounts at any time and to cancel all the transactions, bets, waive winnings and deduct bonuses from all relevant Accounts.

Furthermore have you neglected to send us all the required documents to verify your account. In this you have violated terms 85, 86, and 87.

85 The Company reserves the right, at its sole discretion and at all times to request documents to verify the following:
a. the identity of the registered account holder;
b. the authorisation of the account holder to use a specific card; and/or
c. any facts and information provided to the Company by the Player.
Any such requests may be made whenever the Company deems necessary and we reserve the right to suspend an Account pending any investigations and verifications.

86 Condor Group has the right, exercisable at its sole discretion and at all times, to request documents necessary to verify the identity of the Account holder. This is carried out in order to ensure that payment of any winnings is being made to the correct person and/or the use of the Player’s Account conforms with this Agreement. For this purpose, We are further entitled, at our sole discretion, to require that You provide Us with a set of documents, which could include, but are not limited to:
a. a (notarized) ID or any equivalent certified ID according to the applicable law of your jurisdiction or otherwise;
b. a (notarized) proof of address, by sending us a utility bill and/or bank statement not older than 2 (two) months;
c. a (notarized) proof of banking information you provided us with by either depositing or making a payout request is on your name; and/or
d. a verification of your phone number.
87 In the event You are not able to provide Us with the requested documents, within a reasonable time frame not exceeding thirty (30) days from the date of Our request, We may close your Player's Account and/or Your withdrawal may be refused and/or Your winnings can be voided. These consequences may also occur in the event the player is found to have supplied false or misleading information. Provision of a false or invalid phone number may additionally result in a delay in Your requests.

Relevant evidence has been submitted to Ask Gamblers on this.

Posted on December 22, 2017

Show me my other account:) i dont have this it's a lie. And i was send all documents 4 times if you have incompetent people then you have to change them. you are liars 4 months for saying i have more accounts , show me then :) Askgamblers i see this casino it's always doing like that, just look at other dispute from other people.

AskGamblers
Posted on December 22, 2017

AskGamblers Complaints Team have been provided with valid evidence on behalf the management of 24Bettle Casino where it is clearly displayed that player shared IP address and didn't provide verification documents. Player by these actions violated general casino term aforementioned above.

Based on the above, AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is now officially closed. In case of a disagreement with our decision we remind player that further assistance on this matter could be requested from the relevant licensing authority responsible for 24Bettle Casino.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +130 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy