What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

24Bettle Casino - Delayed payment of €560.23

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino 24Bettle Casino
Reason Delayed payment
Amount € 560.23
Posted on September 18, 2020

Hi there,

I withdrew €560.23 from 24Bettle on 8th August via bank transfer (see file attached). I received an email asking for verification documents. I sent these through. I received an email saying these had been processed and that the withdrawal had been accepted on the 21st of August (see file attached). On the 27th of August I received another email saying they needed to provide my bank's address and website. I did this. They replied saying that this had been received. I went onto the live chat to ask what was happening. I was assured things were under control. I then received another email requesting further documents as on their system the withdrawal was processed on the 22nd, however, this can't be the case if they were requesting more information on the 27th. I have attached more documents with the correspondence. I replied asking the above questions and I have not had a reply since. I simply want my money. Can you help please?

Posted on September 21, 2020

Dear Customer,

Just confirming that we have received your request and working on the best possible resolution.
Please, allow the relevant teams some time to perform the necessary checks.
We will get back to you shortly.

Sincerely,
24Bettle Complaints team

Posted on September 22, 2020

Dear Customer,

We have checked your account and we can see that, request for releasing funds to your bank account has been made on 22nd of August. Since we are working with a third party payment provider, they were not able to verify your bank, which is the reason we asked you for additional information. We have received an affirmative answer from our payment provider regarding verification of your bank, and we are happy to inform you that the funds have been released to your account today, on 22nd of September. You should receive them shortly.

Kind regards,
24Bettle Complaints Team

AskGamblers
Posted on September 26, 2020

Dear @miyagi,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and let us know if you have received the disputed payment. Please be notified that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that, as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

Posted on September 27, 2020

This payment has now been received. Thank you.

AskGamblers
Posted on September 27, 2020

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy