What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Recent Searches

Clear

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

24Bettle Casino - Delay of verification

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino 24Bettle Casino
Reason Verification issues
Nigelvdley Netherlands
Posted on December 2, 2020

Dear sir/madame,

Here by I would like to file a complaint against the casino named above. From 18 november 2020 when I first send them verification documents, and 21 november when I send them extra documents because they needed some additional documents, i do not have a reply since. The documents they needed were a pdf of the bank statement and a copy of my bankcard. After that till today no responds whatsoever. Asking their support team about it a couple of times but everytime with the same short answers telling me to wait, that they have alot of new customers so its busy, but it completely ruins the experience.

I understand delays but in all my time playing online i have never seen such delays and non communication.

Thank you in advance for looking into this issue.

Kind regards

Posted on December 5, 2020

Dear Customer,

We have checked your account and all documents that you have sent us for your account verification. The process of verification has been delayed since this is a complex process due to legal regulations we need to follow. Nonetheless, we are pleased to inform you that your account has been verified yesterday, on 4th of December 2020.

Kind regards,
24Bettle Complaints team

AskGamblers
Posted on December 7, 2020

Dear @Nigelvdley,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

Nigelvdley Netherlands
Posted on December 9, 2020

Dear askgamblers and 24bettle,

For now things look settled and they finally accepted my documents. Im not happy about the time frame but it is what it is.

Lets see if the withdrawal also takes weeks.

Thanks both parties in advance.

Kind regards,

AskGamblers
Posted on December 9, 2020

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy