Mark all as read

Settings

Notifications
Betting Complaints

Deposit not credited into my 1xbet account yet


1 year ago

Hi,

My player ID on 1xBet account 1905571419

I deposited 1500 INR on 27 September 2025 through the Paytm payment section, and I paid successfully, but my deposit has still not been credited into my 1xbet account.

I contacted to support team on that day after 1 hour of waiting, but the support team closed my issue without resolving it.

It's been more than 2 weeks, and I still have not been credited to my 1xbet account nor refunded to my bank account.

Please, 1xBet global, resolve my issue.

Here I am providing all the details, along with the player ID and transaction details screenshot.

I am also providing a bank statement that shows that I did not receive the refund.

Hope that the 1xBet team helps me out and that AskGamblers accepts my form.

Thank you

Disputed sportsbook 1xBet Sportsbook

Discussion

User name

Following a careful review and consideration of all the information, details, and proof presented by the parties during the complaint process, the AskGamblers Complaint Team has reached the conclusion that the disputed amount never successfully reached the casino's payment provider. Consequently, the casino has no means to track or recover the aforementioned funds. We strongly advise the player to seek further assistance directly with their bank or financial institution.


Based on this confirmation, the AskGamblers Complaint Team considers this case resolved, and it is now officially closed. While we understand this may not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind you that, in case of a disagreement with our decision, further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed Alternative Dispute Resolution (ADR) entity.

User name
Dear manojhole,

Thank you for your patience and for providing all the necessary details regarding your deposit of 1,500 INR made on September 27, 2025.

After checking with the payment provider, we have received confirmation that the deposit was unsuccessful. According to the provider’s response, if the funds have been debited from your account, you will need to contact your bank or wallet support directly to initiate a trace or refund request.

Unfortunately, since the transaction did not reach our system, we have no technical ability to credit or refund the amount from our side. Your bank or wallet service will be able to locate and return the funds once the issue is verified on their end.

We sincerely regret the inconvenience caused and appreciate your understanding in this matter.

Best regards,
1xBet Team
User name loyalty-level-2
Hello,
The issue with 1xBet has not been resolved. I have not received any solution from them so far. Please keep the complaint open until the matter is properly addressed.

Thank you for your assistance.
User name
Dear manojhole,

Thank you for your message.

We are checking the information and will get back to you with a reply as soon as possible.

Best regards,
1xBet Team

1xBet Sportsbook Complaint Stats

Resolved 159 / 167
Avg. Amount $15,919
Avg. Complaint Duration 20 days
Avg. Response Time 2 days

1xBet Sportsbook Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 108 out of 111 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 20 days, while the average duration across all operators is 7 days.

1xBet Sportsbook Complaints

See all complaints for this sportsbook
Withdrawal Method Still Unavailable

Dear AskGamblers Support,


I am submitting a new complaint regarding an ongoing withdrawal issue with 1xBet.


My name is < full name removed >

1xBet User ID: 504475939


I have been trying to withdraw my available balance from my 1xBet account. I originally attempted to withdraw using the same payment method that I had previously used successfully for both deposits and withdrawals. However, the withdrawal option was blank and greyed out, and I received the following message:

“Withdrawal can only be made using the same payment method.”


I contacted 1xBet Customer Support regarding this issue. Initially, they informed me that there was a technical problem with this withdrawal option. They then instructed me to use an alternative method by making a minimum deposit with a different payment method, placing a bet with the deposited amount at minimum odds of 1.10, and sending the required information for approval to [email protected].

These instructions were given to me directly by 1xBet Customer Support, and I followed them exactly. I made the required deposit using the new payment method, placed the required bet at minimum odds of 1.10, and sent all the requested information to the Security team as instructed.


However, I never received any approval or response from the Security team at all.


Despite not receiving any response or approval, I proceeded according to the instructions provided by Customer Support and submitted a withdrawal request using the new payment method but the withdrawal request was declined.


Unfortunately, 1xBet has not responded to either email, and I have not received any clear explanation or solution from customer support regarding my withdrawal.


I have attached all relevant evidence, including the original withdrawal error showing that the withdrawal option was blank and greyed out, my previous successful transactions, the new deposit, the required bet at minimum odds of 1.10, the information sent to the Security team, the new withdrawal request showing as declined, and the emails I sent to 1xBet.


I have followed the instructions provided directly by 1xBet Customer Support and completed everything requested from my side. I am simply trying to withdraw my existing available balance.


I therefore ask AskGamblers to contact 1xBet and assist in resolving this matter. I have followed their instructions, provided the requested information, and contacted them multiple times, but I have received no response or clear solution.


I would appreciate it if 1xBet could review my account, confirm the new payment method, and provide a clear solution so I can withdraw my funds without further delay.

Thank you for your assistance.

Status solved Resolved
ر.س.‏3,500
Withdrawal Marked as Processed but Funds Not Received

Dear AskGamblers Complaints Team,


I am submitting this complaint regarding an unresolved withdrawal issue with 1xBet.


On 09.09.2026 at 11:09 PM, I submitted a withdrawal request of 5,000 TRY via Bank Transfer. My account is fully verified (KYC completed), and I have satisfied all required terms and conditions.


In the system and transaction query logs, the status of this withdrawal shows as "Processed". However, the funds have NEVER been credited to my bank account.


I have contacted 1xBet local customer support dozens of times via live chat and email. Every single time, I receive the same repetitive and vague response: "We are working on it" / "İşlem üzerinde çalışıyoruz". No concrete solution, proof of transfer (RRN/bank receipt), or timeframe has been provided.


Even today, I received another generic email response from them stating they are still working on it, without providing any real update or resolving the issue.


To date, I have not received my payout. I kindly ask the AskGamblers team to assist me in mediating this dispute and requesting official proof of transfer or the release of my funds.


Summary Details:

  • Player ID: 231500185
  • Withdrawal Amount: 5,000 TRY
  • Date & Time of Request: 09.09.2026 / 11:09 PM
  • Transaction / E-Transfer ID: 5265542843
  • Payment Method: Bank Transfer
  • Current Status in System: Processed (but funds missing)


I am attaching all relevant proof, including screenshots of the "Processed" status, my bank statement showing the money was never received, my chat logs, and the latest email response I received today.


Thank you for your assistance.


Sincerely,

< first name removed >

Chart Pointer
54h left
TL5,000