Euro Palace Casino

0
CasinoRank
6.3
Spielerbewertung 42 Bewertungen
Beschwerde-Antwortzeit 4 Tage durchschn.
Wir überprüfen und bewerten Online-Casinos objektiv, dank unseres Casino Rank-Algorithmus, der auf über einem Jahrzehnt Erfahrung in der Zusammenarbeit mit Casinos und Spielern basiert. Zuerst die Wahrheit erfahren. Dann spielen.
Was uns gefällt
  • Über 300 Spiele stehen zur Verfügung
  • Mehrsprachige Kundenbetreuung
  • Mobile Spielautomaten
Was uns nicht gefällt
  • Nicht verfügbar für Spieler aus mehreren Ländern
  • Allgemein
  • Zahlungen
  • Spiele
  • Kundensupport
  • Verantwortungsvolles Spielen

Sprachen

Englisch, Finnisch, Deutsch, Italienisch, Norwegisch, Portugiesisch, Spanisch, Schwedisch, Französisch, Griechisch, Japanisch

Gründungsjahr

2010

Lizenzen

Malta Gaming Authority - MGA

Partnerprogramm

Unternehmen

Digimedia Limited Casinos

Typ

Download, Instant Play, Mobile

Einzahlungsmethoden

Neteller, Trustly, Skrill, Maestro, MasterCard

Währungen

Euro

Auszahlungsmethoden

Neteller, Skrill

Auszahlungszeiten

E-Wallets: 24-48 Stunden
Banküberweisungen: 3-7 Tage
Schecks: Nicht im Angebot
Zahlungskarten: 3-7 Tage
Bearbeitungsdauer: 0-24 Stunden

Auszahlungslimit

5.000 pro Woche

Software

Games Global, Crazy Tooth Studio, Evolution Gaming, Foxium, Just For The Win, NextGen Gaming, Northern Lights Gaming, Rabcat, Snowborn Games

RTP

Öffentlich geprüft

Live-Chat

Kontakt

Einzahlungslimit Tool

Setzlimit Tool

Verlustlimit Tool

Zeitlimit Tool

Selbstausschluss Tool

Auszeit Tool

Realitätscheck Tool

Selbsteinschätzungstest

Auszahlungssperre

Selbstausschluss Registrierungs-Teilnahme

Nein

Euro Palace ist ein Online Casino, dass von Microgaming betrieben wird. Gegründet im Jahr 2010, ist die virtuelle Spielhalle unter der Gerichtsbarkeit von Malta registriert. Die Website hat ein hervorragendes und großartiges Design mit einem stilvollen blauen Hintergrund. Um ein faires Spiel zu gewährleisten, wird Euro Palace von eCOGRA unterstützt, welches die unabhängige Aufsichtsbehörde der Online-Gaming-Branche ist.

Online Spielautomaten

Mit über 300 Spielen gibt es viel zur Auswahl und viele Favoriten zu treffen. Die Spielbank bietet Spielern die Instant-Play-Version bei über 150 Spielen zu spielen; jedoch wird empfohlen, wenn Sie die komplette Erfahrung und auch die Gesamtheit von über 300 Spielen möchten, sich die Software herunterzuladen. Die Spiele sind alle eine echte Microgaming-Erfahrung, wo Sie eine breite Palette von Online Spielautomaten spielen können, wie zum Beispiel den Immortal Romance Slot.

Kundendienst

Euro Palace bietet ein 24/7-Kundenbetreuungsteam in mehreren Sprachen an, das Sie per Telefon, Live-Chat und E-Mail kontaktieren können. Alle E-Mails wurden mit einer Antwortzeit innerhalb von 24 Stunden beantwortet. 

Spielerbewertungen

6.3
42 Bewertungen
Sortieren nach
Datum
Relevanz
Spielerbewertung
Linda648
4. April 2020
9

All stars! One of the best Casino's. Great promos and actions, great bonus and reward system. Amazing and prof. support. I love it. Great casino, great support, very good three welcome bonuses , each 100%. Amazing :) Cashout time - good as well.

Some time, the bonuses are very few and far between. You will not get goodwill nor bonuses neither on mail campaigns or by request, so don't hold your breath, go somewhere else instead. I've never met a casino before that gave back less customers!!

Nachricht
hungnathan86
14. Februar 2019
10

All stars! One of the best Casino's. Great promos and actions, great bonus and reward system. Amazing and prof. support. I love it! A++++

Chris23
15. Oktober 2018
10

Great casino, great support, very good three welcome bonuses , each 100%. Amazing :) Cashout time - good as well
I definitely recommend it.

Nachricht
Inaktiver Benutzer
3. Juni 2018
10

At first I thought it was just an ordinary casino, but later I was left without a word! in a max positive way!
Euro Palace Casino is one of the best Microgaming casinos.

p4v3l1986
17. Mai 2018
10

A Microgaming casino like a few others.

There is only one reason why I give full score: I had no money, they send me 10fs on karaoke party (9cent) as no deposit bonus. I cashed out 300€. that was very helpful in this time.

So I trust them that they will always pay a legitimate winner.

- Cashout time is relatively slow
- Good deposit offers, for small deposits, after the welcome offer are rare

Nachricht
MassimoGarcia
20. Februar 2018
7

Another Micogaming Casino with licence in Malta.

* Lot of currencies available which for a traveller like me is cool

* Very good amount of games to play. And Quality on top of Quantity as they are actually cool games and not just "fill up" games as I like to call it and a lot of nice games to play.

I could not make a deposit with Neteller, but I still am unsure if it came from me or them
Ended up withdrawing, took a long time, but arrived on my account. Still a bit annoyed

Nachricht
sergunja
17. Januar 2018
3

A lot slots of Microgaming. Bonus 125% on the 1.deposit
And nothing.

Withdrawal too slow. I had to ask them when they would pay me my winning money every day. 400 euro winning money they payed me in a 2 weeks, after withdrawal was requested

Nachricht
dycesickle
29. Mai 2017
1

i like the feel of MICROGAMING software and the fact that they used to have lots of bonuses that were available when depositing so i was able to extend my playtime longer than usual...

I really dislike this casino and I went from a very dedicated player who played daily to someone who will not deposit another cent with them as they have very shady terms and conditions and will in my opinion use very dishonest tactics like stalling payment and then reverse withdrawal into players accounts without telling them. I requested 2 withdrawals one of $100,000 Canadian dollars and another the same week or $150,000 Canadian dollars both via e-check. it was the biggest win of my life. life changing win to tell you the truth, I had run it up from 250 euro tournament payout in which I placed 1st. I was super thrilled. I was then given the headache of dealing with verification with these guys. That took couple weeks... then they sent me a withdrawl to my Ecopays account of $5,000. which I hadn't requested. I should of had $250k in my bank account but because of the stalling and shady practices by the casino I ended up only a fraction of the amount I had requested for withdrawal. their max of 5k withdrawal limit per wk, is disgusting and something I wasn't even aware of. I then tried to locate their T&C's through the web site and couldn't even find the part of the max withdrawals. this site not very fair and doesn't support responsible gambling or any other ethical practices. I feel it hides behind their T&C and when challenged with anything says they will look into it but never follow through with it or to what outcomes are.
In the month of December I wagered enough to cash in on approx $30,000 in rewards point at a rate of $5 for 5,000 rewards points. I was entered into a promotion for VIP who wager the highest well the top get a bottle of scotch. I never received and scotch. or am able to find the results. I think that these promotions are for show and are not even legitimate. I would be impressed if anyone ever gets to win anything.

If Europalace rep wants to verify these claims or challenges them I will happily give them my username.

Nachricht
Euro Palace Casino
22. Juni 2017

Hi Zach,

I hope this message finds you well.

Zach, I am terribly sorry to hear of your dissatisfaction with our casino, it is not a nice thing to hear from any one of our players and we apologize for any inconvenience you feel you may have experienced.

With regards to your withdrawals made at the casino around December last year, I do see that we paid you 5000 on the 9th of January and reversed the rest back into your account as per our weekly limit terms and conditions, it is unfortunate that you subsequently played out the balance of your withdrawal. The aforementioned policy is clearly stated in our casino terms and conditions that you are asked to accept during the registration process at the casino, the term in question can be found listed under our promotional terms and conditions under clause 16.6, I have listed the clause below but please also follow this link in order to view the clause directly on our website:

https://www.europalace.com/promotions-terms/

“16.6. If your requested withdrawal amount (singular or cumulative lifetime withdrawals) is five times or more than your lifetime deposits across all Fortune Lounge casinos, the withdrawal amount will be released in lots of up to 5,000 credits per week. The remaining amount will remain in your account until you are eligible for a further withdrawal. Any deposits made after the date of withdrawal will not be included in this calculation. This clause will be applied at the discretion of the casino management. Wins from progressive games are exempt from this clause.”

It is due to the above that the casino reserved the right to reverse the balance of the withdrawal back into your account, once the funds have been reversed, the safe keeping of those funds is your responsibility as the player and what you choose to do with those funds is entirely up to you.

In regards to the promotion, we did have a winner and they were sent the bottle of scotch. Regrettably we are not able to give out the details of this winner due to policy.

Many Thanks
Gabriela

Inaktiver Benutzer
3. Mai 2017
1

Nothing at All. Don't play at this casino!!! Avoid it!

The games, hard to win something. Many times frozen.

Livechat, sometimes Very rude and take ages to answer.

To withdraw, need more and more documents. Even a selfie of holding my passport. Two weeks later I still didn't recieved my money

Cerberi
7. März 2017
1

Good Microgaming games, easy enough to use.

Forced bonuses, even though you check the "No bonus this time" when you're making a deposit. I made a deposit for 30 euros, checked the "no bonus" and finalized the transaction. After this I saw that I had a bit over 50e in my account and after checking it out the casino had added me 20 something bonus.

Opened the live chat, soon enough there was a message that the customer service was on line and ready to help. I wrote my request and sent it. Nothing. No response. I tried again, and again, and only after 12 MINUTES of waiting there was a reply written in haste and bad English. At that point I was pretty frustrated and asked again just to remove the bonus, I'll be withdrawing the money right away without playing it.

The customer service removed the bonus, but didn't comment anything on my matter of withdrawal. Maybe no wonder, because when I tried to withdraw the money, the system told me that the minimum withdrawal would be 50e. So I gave up and just played the money down the drain, not even getting anything out of it.

Will not be playing here, ever again. Too much "surprise bonuses" added in without notifying you, even in middle of playing. Nice way to hook the player on the wager requirements.

Nachricht
Euro Palace Casino
8. März 2017

Hi Cerberi,

I am sorry to hear about your experience with us.

Could you kindly provide me with an account number.

Kind Regards,

Gabriela

Screenshot

Verifizieren Sie Ihre Identität

Geben Sie Ihre Handynummer ein, damit wir Ihnen einen Bestätigungscode zusenden können

Telefonnummer
Indem Sie Ihre Telefonnummer eingeben, akzeptieren Sie den Erhalt von Werbenachrichten von AskGamblers.

Geben Sie den Code ein

Code nicht erhalten? oder

Verifizierung erfolgreich!

Sie werden in fünf Sekunden automatisch zu Euro Palace Casino weitergeleitet. Wenn Sie nicht weitergeleitet werden, wählen Sie bitte... Dieser Link.

Euro Palace Casino Bonusangebote

Alle anzeigen

Euro Palace Casino Beschwerden