Mostbet Casino - My Mostbet account is frozen

GELÖST

Beschwerde-Info

Unseriöses Casino

Mostbet Casino

Betrag

₹ 200000

vor 4 Monaten

Bet ID: 234355876

I sent all the requested documents, including additional photos.

My account got freeze on 6th April 2025, my account have 95,000INR and i had few bets pending which i won but didnt got settled.. so in total i have around 200.000 INR with Mostbet and they freeze my account within one day or creating account which i created on 5th April 2025 and made 2 deposits one of 49,000 INR and other of 25,000 INR, so the total deposit made was 74,000 INR.

I want my money back. I even made the Skype video call, where the agent clearly told me my account would be reactivated the next day. Result? Still nothing. I'm waiting, and waiting. It's unacceptable. Why does a process that's supposed to be quick take so long? This isn't normal.

We're talking about accessing an account containing real money, and yet we can't play, make withdrawals, or even get a clear answer. It's frustrating, and above all, very disappointing coming from such a popular site.

I found the app well-designed and pleasant to use, but this is far from serious, digital customer service. No responsiveness, no transparency.

ID: 234355876

UPDATE: Still nothing, just automated messages with no real progress. My account remains completely blocked. In your rules, you specify processing "as soon as possible," not a complete 60-day freeze without justification. Other bookmakers have clear procedures; here, it just seems like a way to freeze accounts for no reason.

@Mostbet: Thank you for taking my case seriously. I expect a real response, not a copy-and-paste.

vor 4 Monaten

Hello, Dear Shubh0043 and AskGamblers Team!!

We’re sorry you had a negative impression. At the same time, we act strictly within the established rules. Account verification is carried out in all bookmaker companies as one of the security measures for clients’ accounts.

We have checked the information and are pleased to inform you that your account has been unfrozen on 28.04.2025 as a result of the verification.

It would be appreciated if you could confirm that your complaint has been solved.

We wish you good luck!
Best regards, Mostbet.

vor 4 Monaten

Now it says I can’t play bet on sports with more thn 100 INR? What is this ? N i had bets which was in queue to settle before you froze my account . They bets are clearly seen as won but you just didn’t have me the winning amount and hence settled bets with just same odds and just gave me the amount which I put bet on, where is my winning amount here ?

vor 4 Monaten

We have carefully checked the information. Coupons 1398578890, 1398578468, 1398579100 - repeated bets are calculated with odds 1 in accordance with paragraph 5.11 of our rules.

According to our rules, the Bookmaker Company may limit the maximum bet, odds on certain events, as well as limit or increase the maximum bet, odds to a particular client without parameters and explanation.

You will be able to apply for an increase in the limit in 3 months from the date of unfreezing the account. To do this, you will need to send a request to [email protected].

Have a nice day!
Regards, Mostbet.

AskGamblers
vor 4 Monaten

Dear @Shubh0043,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

Mostbet Casino Beschwerden

  • 77 von 82 gelöst
  • 1 Tag Durchschn. Antwortzeit
  • 6 Tagen Durchschn. Lebensdauer
  • 1,812 USD Durchschn. Betrag

Haben Sie Probleme mit Mostbet Casino?