I have been a Mostbet user since 2022. On 31.07.2025, my account was unexpectedly frozen with a balance of ₴31,000.
I immediately complied with all verification requirements:
submitted my passport, driver’s license, and a selfie with the document;
provided my bank statement and payment receipts;
configured Telegram for the scheduled video identification.
A video call was scheduled for 06.08.2025 at 8:40 GMT+3, and I was fully prepared for it. However, the call never happened. Instead, I received only generic responses stating that the verification process could take up to 60 days, without any clear explanation or new appointment date.
I believe this delay is unfair and prevents me from accessing my rightful funds.
I kindly request:
To complete the video identification immediately.
To unfreeze my account and process my withdrawal.
I am willing to provide screenshots of all correspondence with support to prove my case and am ready to update this complaint if resolved.
Thank you for your assistance.
Beschwerde-Info
Hello, Dear antonmust and AskGamblers Team!
We’re sorry you had a negative impression. Account verification is carried out in all bookmaker companies as one of the security measures for clients’ accounts.
We have checked the information and are pleased to inform you that your account has been unfrozen on 06.08.2025 as a result of the verification.
It would be appreciated if you could confirm that your complaint has been solved.
Thanks for sticking with us!
Best regards, Mostbet.
Hello, Dear Mostbet and AskGamblers Team,
Thank you for reviewing my case and completing the verification process. I confirm that my account was unfrozen on 06.08.2025, and the issue has been fully resolved.
I appreciate your support and quick assistance!
Best regards,
antonmust

Dear all,
As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.
We thank both parties for their assistance during the complaint process.
Mostbet Casino Beschwerden
- 77 von 82 gelöst
- 1 Tag Durchschn. Antwortzeit
- 6 Tagen Durchschn. Lebensdauer
- 1,812 USD Durchschn. Betrag
-
62 Stunden übrig
Mostbet Casino - 49800 PKR withdrawal not received fake slip provided again
₨49,800
Öffnen62 Stunden übrigMostbet Casino - 49800 PKR withdrawal not received fake slip provided again
It has happened again. One of my issues was resolved 10 days ago, and here we are again with the same fake screenshot problem. Mostbet, you promised ...
-
41 Stunden übrig
Mostbet Casino - Widraw not recieved in my bank account in my bank account but done in my gaming id
₨47,000
Öffnen41 Stunden übrigMostbet Casino - Widraw not recieved in my bank account in my bank account but done in my gaming id
I made a withdrawal request of PKR 47,000 from my Mostbet account on 18 August 2025. The withdrawal status showed as done, but the amount never ...
-
Gelöst
Mostbet Casino - My INR 1500 deposit not credited after successfully payment done
₹1,500
Gelöst
Mostbet Casino - My INR 1500 deposit not credited after successfully payment done
My 1500 INR deposit not credited since 8 August 1.15 am I contacted them several times but no proper response. Payment app as well as payment gateway ...
-
Gelöst
Mostbet Casino - Frozen account issues
$202
Gelöst
Mostbet Casino - Frozen account issues
HelloI've been having some issues with Mostbet casino. I created an account with Mostbet on April 18th 2025. On the 5th of May 2025, it was frozen, I ...
Haben Sie Probleme mit Mostbet Casino?