My 500€ withdrawal has been pending since the 21st of November. Every time I contacted the live chat or support email, I was told that they escalated this issue to relevant financial department but nothing has happened since then.
Update, the 5th of December - I'm no longer allowed to log into my account (with 3090€ in it): "Your account is under review. Check out our Help Centre for more information". When I asked live chat about this issue, they told me: "Your account has been closed by the administration decision. Wish you all the best." and they immediately closed the chat a second later. No explanation whatsoever, no deposits (at least) back.
During this whole process, I wasn't asked to go through a verification process a single time. In fact, when I clicked on "Verification" in my account details, it said everything is fine and I can enjoy playing games (or something like that, since I can't log into the account anymore, I can't tell word by word).
I haven't done anything wrong. Before all this happened, they actually paid my very first withdrawal. That was in early November, if I remember correctly (again, can't log into my account, so can't tell the exact date).
Beschwerde-Info
A little update: My account got reopened for a day, it was on 5th of December. I passed the verification process and then the account got locked once again. As you can see in the attachment, there were 2 withdrawals pending, which I've already received, but I'm still waiting for refund of the remaining balance of the locked account (as you can see in the right top corner, it was 2089€).

Dear Boomerang-bet Casino,
Please let us know if there are any updates regarding this ongoing complaint.
Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case unresolved and it will be closed accordingly. As a direct consequence of such closure, the operator's ranking score on AskGamblers will be decreased accordingly.
Thanks in advance for your cooperation.
Dear LS96,
As we had informed you via email on 6th of December 2024, your account did not pass the verification procedure on our Project as per our Terms & Conditions 3.9. We reserve the right to deny opening of an account or close an existing account without prior notice or justification.
Therefore, as per Business Decision, your account was closed without the right to reopen.
We also had sent another email on 6th of December 2024, asking for E-wallet details to process the manual withdrawal.
Hence, to proceed manually with the withdrawal of your funds, we kindly ask you to provide details of your E-wallet, such as Crypto wallet.
We are waiting for your details.
Best Wishes,
Boomerang-Bet Casino team
I have my opinions on some of Boomerang-bet decisions (all my documents were legit and my docs were marked as approved once I sent them to your system, but then you decided to say I didn't pass the verification process for some reason and you refer to T&C 3.9, which only speaks about your right to close my account, there's nothing about verification process at all in this specific point + it's hard to believe, according to you, I didn't pass the verification process but you sent me the money anyway), but I'm not going to get involved in this anymore, there was enough time wasted on this issue from me.
THE MOST IMPORTANT THING - I would like to confirm I've just received all the money I was waiting for from Boomerang-bet, therefore you can mark this complaint as "resolved". Thank you very much for your assistence, AskGamblers.

Dear all,
As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.
We thank both parties for their assistance during the complaint process.
Boomerang-bet Casino Beschwerden
- 9 von 9 gelöst
- 1 Tag Durchschn. Antwortzeit
- 1 Woche Durchschn. Lebensdauer
- 1,749 USD Durchschn. Betrag
-
Gelöst
Boomerang-bet Casino - Unerlaubter Casinobetrieb mit gezielter Irrefuehrung Schweizer Nutzer
Gelöst
Boomerang-bet Casino - Unerlaubter Casinobetrieb mit gezielter Irrefuehrung Schweizer Nutzer
Sehr geehrtes AskGamblers-TeamIch bitte Sie um Unterstützung und Mediation bei der Klärung eines schwerwiegenden Falls im Zusammenhang mit Boomerang ...
-
Gelöst
Boomerang-bet Casino - Account reopened after self exclusion Casino
€945
Gelöst
Boomerang-bet Casino - Account reopened after self exclusion Casino
Hello everyone,I'm a father of three children who've been addicted to sports betting and casinos for over 15 years. Gambling has ruined my life, and I ...
-
Gelöst
Boomerang-bet Casino - Declined cash out
Gelöst
Boomerang-bet Casino - Declined cash out
So I did withdrawal at 9.4.2025, and today 13.4.25 it was cancelled, due to technical reasons as their chat operator said, the chat operator guided me ...
-
Gelöst
Boomerang-bet Casino - Boomerang Casino refuses withdrawal 800 EUR
€800
Gelöst
Boomerang-bet Casino - Boomerang Casino refuses withdrawal 800 EUR
I requested a withdrawal 4 days ago and everywhere it says 1-2 business days. I read in the T&C that it's 48 business hours (Monday-Friday 6 AM-5 PM ...
Haben Sie Probleme mit Boomerang-bet Casino?