Was ist neu

  • Was ist neu
  • Nachricht
Suchen
Suche nach über 1.000 Casinos, Spielautomaten, Boni

Zuletzt durchgeführte Suchen

Löschen

Benachrichtigungen
konnten nicht geladen werden.

Aktualisieren

Sie haben
keine
Benachrichtigungen.

Aktualisieren
Alles anzeigen

Benachrichtigungen
konnten nicht geladen werden.

Aktualisieren

Sie haben
keine
Benachrichtigungen.

Aktualisieren
Alles anzeigen

Spela Casino - Withdrawal pending for over 4 weeks now

GELÖST
Beschwerde-Info
Unseriöses Casino Spela Spielothek
Grund Verzögerte Auszahlung
Betrag £ 9150
Madrob Vereinigtes Königreich
Veröffentlicht am 7. Juli 2020

Hi, really hoping yous can help me out. My account got verified about 3 weeks ago and still no sign of my withdrawals. I’ve been on countless chats and got told it would be sorted in few hours etc or it’s with the relevant department. I’ve been patient and tried my best to sort this out but I really don’t know what else to do. They have also blocked my account which has a Balance also.

AskGamblers
Veröffentlicht am 7. Juli 2020

Dear @Madrob,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed withdrawal request/s.

Please keep in mind that, as per the AGCCS Guidelines, providing updates in a timely manner is a must.

Thanks for cooperating with the AskGamblers Complaint Team.

Madrob Vereinigtes Königreich
Veröffentlicht am 7. Juli 2020

Hi the pending withdrawals are £5000, £4000 and £150

AskGamblers
Veröffentlicht am 20. August 2020

Dear all,

This complaint has been reopened as per Spela Casino request and the AskGamblers Complaint Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reach a satisfactory resolution.

Veröffentlicht am 21. August 2020

Hello MADROB,

hope you are well.

Please note that we checked your account and we can see that your winnings have been confiscated due to 3rd party payment method used.

We confirm that as per our terms and Conditions accepted by yourself upon registration use a payment method that does not belong to you is not accepted by our policies, please see the clause below:

8.5. In relation to deposits and withdrawals of funds into and from Your Account, you shall only use such credit cards and other financial instruments that are valid and lawfully belong to you.

We can also see that your deposits have been refunded back to the same payment method used to deposit.

Do not hesitate to contact us for any further information or assistance needed.

Regards,

Spela Team

AskGamblers
Veröffentlicht am 21. August 2020

Dear all,

Following a careful review and consideration of all the information, details and/or proof presented by the parties during the complaint process, the AskGamblers Complaint Team reached the conclusion that Spela Casino management acted in accordance with their Terms and Conditions.

Based on the abovementioned information, the AskGamblers Complaint Team considers this case resolved and it is now officially closed. While we understand this might not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind you that, in case of a disagreement with our decision, further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed ADR entity.

Spela Spielothek Beschwerden

  • 38 von 39 gelöst
  • 2 Tagen Durchschn. Antwortzeit
  • 5 Tagen Durchschn. Lebensdauer
  • 2,808 USD Durchschn. Betrag

Haben Sie Probleme mit Spela Spielothek?