Was ist neu

  • Was ist neu
  • Nachricht
Suchen
Suche nach über 1.000 Casinos, Spielautomaten, Boni

Zuletzt durchgeführte Suchen

Löschen

Benachrichtigungen
konnten nicht geladen werden.

Aktualisieren

Sie haben
keine
Benachrichtigungen.

Aktualisieren
Alles anzeigen

Benachrichtigungen
konnten nicht geladen werden.

Aktualisieren

Sie haben
keine
Benachrichtigungen.

Aktualisieren
Alles anzeigen

Spela Casino - Money withdrawal request was declined

GELÖST

Beschwerde-Info

Unseriöses Casino

Spela Casino

Betrag

€ 251.21

Veröffentlicht am 28. Januar 2020

Good afternoon,

on 20th of January 2020 I asked Spela Casino (www.spela.com) to withdraw money from Casino account to my Bank account (Bank card account). No bonus I was given by Spela casino. On 20th of January I send statement from Bank where information about my Card account and bank account relations is confirmed. On 21st of January I have got an e-mail from Spela Casino that my withdrawal request was declined. No explanation were given. Please help me to resolve this misunderstanding. I can send all e-mails which confirm my positions.

AskGamblers
Veröffentlicht am 28. Januar 2020

Dear @Sauluze,

Please make sure to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed withdrawal request/s.

Thanks for cooperating the AskGamblers Complaints Team.

Veröffentlicht am 30. Januar 2020

Hi SAULUZE,

thank you for your feedback and patience.

Please note that we checked your account and forwarded all the evidence found regarding your case.

We can see that you have an open verification request with us, our relevant team will promptly assist you.

You will be updated asap regarding this matter.

Regards,
Spela team

Veröffentlicht am 31. Januar 2020

Hello, I went to my account on Spela casino and saw that my withdrawal was declined and all money backed to balance on Spela casino. So there is no pending withdrawal. I don’t understand why I can’t have back my money. How long you are going to verify my bank account info and why you rejected my pending withdrawal.
It’s not first time when you decline my withdrawal.

Veröffentlicht am 31. Januar 2020

Nobody from Spela casino did contact me updating information concerning withdrawal. I got no explanation from Spela casino where the problem is and what they need for approval of my Bank account and other information to get my money back from Spela casino as soon as possible

Veröffentlicht am 31. Januar 2020

I checked once more and there are documents requirements from me and no information is not required to submit for Spela casino.
I did withdrawal request fourth time. Hope it’s the last time and money is going to reach mu bank account

sauluze

Veröffentlicht am 3. Februar 2020

yesterday I got very strage email form Stela. It seems that they don’t see my complaint submitted though Askgamblers. I am sending this email to you. Through you platform they have got all documents they need and once they write that I have to submit all required documents. In spela.com my profile they write that no documents are required from me and I don’t have any possibility to upload documents on Spela.com internet page. Please help me resolve this strange situation because it seems that Spela casino don’t want to pay money to me back.

Veröffentlicht am 4. Februar 2020

Hi Sauluze,

thanks a lot for your patience.

We checked again your account and can see that you have been correctly verified.

We can see you requested a WD, but please bear in mind the email sent to request it to the right payment method.

Feel free to contact us for any additional info requested.

Regards,
Spela Team

Veröffentlicht am 5. Februar 2020

Hello,

Hope now everything goes well. I’ll inform you when money be in my bank account

Thank you

Veröffentlicht am 6. Februar 2020

Thank you! Everything is ok, I have got my money back. Thank you goes to Askgamblers and Spela casino for successful cooperation.

AskGamblers
Veröffentlicht am 6. Februar 2020

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

Spela Casino Beschwerden

  • 39 von 40 gelöst
  • 2 Tagen Durchschn. Antwortzeit
  • 5 Tagen Durchschn. Lebensdauer
  • 2,804 USD Durchschn. Betrag

Haben Sie Probleme mit Spela Casino?