Mostbet Casino - Didn't verify me for month and blocked access

GELÖST

Beschwerde-Info

Unseriöses Casino

Mostbet Casino

Betrag

$ 164

vor 1 Monat

Dear Support Team,

I'm writing to express my frustration and disappointment. My account has been frozen for over a month, and despite my prompt responses to your requests, I've been met with further action that seems unjustified.

I initially reached out to your security department and was asked to provide documents, which I did in a timely manner. I'm still waiting for confirmation on the last two documents. However, to my surprise, I found that my account has been suspended/blocked, and I'm unable to log in.

This development feels like a step backward. I've cooperated fully, providing the requested documents and waiting patiently for a resolution. The lack of communication and sudden account suspension has caused inconvenience and distress.

I urge you to review my case promptly and take the necessary steps to resolve this issue. I'm eager to regain access to my account and continue using your services.

Please provide an update on the status of my account and the documents I've submitted. I look forward to a swift resolution."

I will also attach some of my proof

AskGamblers
vor 1 Monat

Dear @Bukola240,

The AskGamblers Complaint Team kindly asks you to clarify the total amount of the disputed payment/s.

Please keep in mind that, as per the AGCCS Guidelines, providing updates in a timely manner is a must.

Thanks for cooperating with the AskGamblers Complaint Team.

vor 1 Monat

The total amount in my Mostbet account is $164

vor 1 Monat

Hello, Dear Bukola240 and AskGamblers team!

We’re sorry you had a negative impression.

We understand, it is unpleasant to find out that your game account is frozen. At the same time, we act strictly within the established rules. Account verification is carried out in all bookmaker companies as one of the security measures for clients’ accounts.

We have received information that you have not submitted a complete set of documents. For the identification procedure you need to send the following data by letter to [email protected]:

1.Your passport photo with your passport near your face in the best quality. All data in the document must be clearly visible and not covered.

2. A photo of your passport with all personal data next to another personal document of your choice (TIN, SNILS, driver's license, birth certificate, passport, military ID and others); Put them next to each other on a flat surface and take a photo of them. You should get 2 different documents lying next to each other on 1 photo.

After receiving the required information, we will schedule a Telegram video call with you to complete the verification of your identity.

Please note that your account will remain frozen without providing documents and video call.

Have a nice day!
Best regards, Mostbet.

vor 1 Monat

I've recently sent two requested documents to your email address and attached them to my complaint. However, despite this, I'm still unable to log in to my account.

Could you please clarify why my account access is blocked? I've cooperated fully by providing the necessary documents. I'd appreciate it if you could look into this matter urgently and restore my account access.

I'm waiting for your response and assistance in resolving this issue."

vor 1 Monat

Dear Bukola240,
thank you for providing the data.

We have received information that you are scheduled for a video call on 07.07.2025. Please be on the call at the scheduled time, our specialists will contact you.

Have a nice day!
Best regards, Mostbet.

vor 1 Monat

Yes my verification is on Monday
07.07.2025
My new telegram have been sent to Mostbet email
@EmaD2114


I will be waiting on them for the video verification

vor 1 Monat

I completed my video verification today, but I’m still unable to access my account on your website. Could you please check the status of my account and help me resolve this issue?

Thank you for your assistance.

vor 1 Monat

Dear Bukola240 and AskGamblers Team!

The game account was blocked in accordance with Paragraph 2.10 of the Rules:
If a Player is suspected of committing fraudulent actions against the Betting Company (multiple accounts, multiple sessions (multiple simultaneous active sessions on one account), bets made by third parties, the use of betting automation software, playing on arbitrage situations, bets placed to exceed the limits set by the Company, misuse of Loyalty Programmes, or if the gaming account is not used to place bets, etc.), the Betting Company reserves the right to prevent these fraudulent actions by:
Cancelling bets.
Restricting withdrawals.
Closing the client's account without reimbursement.

More details can be found in clause 2.10 of the rules on our website.


Dear AskGamblers Team,

we have sent details to suppor­t@a­skg­amb­ler­s.com, we will wait for the AskGamblers team's response.

Best regards, Mostbet.

vor 1 Monat

I am writing to confirm that I fully comply with your terms and conditions. I have only one registered account and do not engage in any unauthorized activities, including but not limited to:
Operating multiple accounts or sessions
Using betting bots or any form of automation software
Engaging in arbitrage or matched betting strategies
Placing bets through third parties

I am committed to fair play and always strive to follow your rules and policies. If there is anything further you would like me to clarify or address, please don’t hesitate to let me know.

AskGamblers
vor 1 Monat

Dear all,

Following a careful review and consideration of all the information, details and/or proof presented by the parties during the complaint process, the AskGamblers Complaint Team reached the conclusion that Mostbet Casino management acted in accordance with their Terms and Conditions.

Based on the abovementioned information, the AskGamblers Complaint Team considers this case resolved and it is now officially closed. While we understand this might not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind you that, in case of a disagreement with our decision, further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed ADR entity.

Mostbet Casino Beschwerden

  • 77 von 82 gelöst
  • 1 Tag Durchschn. Antwortzeit
  • 6 Tagen Durchschn. Lebensdauer
  • 1,812 USD Durchschn. Betrag

Haben Sie Probleme mit Mostbet Casino?