I would like your help to get an explanation why they didn't call me for skype authentication already during the four scheduled sessions. I won a large sum, I think they don't want to pay me, they are wasting time! There is no such thing! They look at their player as stupid, I waited in the room 4 times for the call, 1 time they didn't call me! Please help me get my prize. oblige them to call me on skype at the agreed time. They don't even answer emails anymore!
Beschwerde-Info

Dear @sakamoto12,
The AskGamblers Complaint Team kindly asks you to clarify the total amount of the disputed payment/s.
Please keep in mind that, as per the AGCCS Guidelines, providing updates in a timely manner is a must.
Thanks for cooperating with the AskGamblers Complaint Team.
4660000Huf

Dear Mostbet Casino,
Please let us know if there are any updates regarding this ongoing complaint.
Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case unresolved and it will be closed accordingly. As a direct consequence of such closure, the operator's ranking score on AskGamblers will be decreased accordingly.
Thanks in advance for your cooperation.
Hello, Dear sakamoto12!
We're sorry you had a negative impression. We are always striving to improve our customers' experience and help you.
We have received information from the security department, your game account was unfrozen on 02.12.2024 according to the results of the verification. Please confirm that the complaint has been resolved.
Have a nice day!
Best regards, Mostbet.
my account has been suspended! Withdrawal disabled! I can't withdraw money! I got the answer in chat that I have to do a kyc process! now what?
there is no such thing! they say that I should send the same data again so that I can withdraw money! go there! what's up
do I have to redo the kyc process to be able to withdraw money? is this a joke
Hello, Dear sakamoto12!
We have received information from the security department. Your account is active, but you need to go through the kyc procedure to withdraw funds. The verification involves providing additional documents that you have not sent us before. Our specialists have sent a data request to your contact e-mail, please provide the documents in a reply e-mail. Please note that without passing kyc your funds will remain unavailable for withdrawal.
Have a nice day!
Best regards, Mostbet.
Dear Mostbet! I have sent all the requested documents! Please unblock the payment! Thanks
there is nothing like it in the world! I've only been sending data for 3 months and I still can't withdraw money from my account! I am asking the mostbet team to do something so that I can collect my winnings!
Hello, Dear sakamoto12!
We understand that you would like to get a solution faster. Thank you for the documents you have provided, the verification will take some time. A response will be sent to your contact email. Thank you for waiting.
Have a nice day!
Best regards, Mostbet.

Dear Mostbet Casino,
Please let us know if there are any updates regarding this ongoing complaint.
Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case unresolved and it will be closed accordingly.
Thanks in advance for your cooperation.
Dear Mostbet! what does the next mean to you? half a year?

Dear all,
This complaint has been reopened as per Mostbet Casino request and the AskGamblers Complaint Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reach a satisfactory resolution.
I got my money! Thanks!

Dear all,
As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.
We thank both parties for their assistance during the complaint process.
Mostbet Casino Beschwerden
- 77 von 82 gelöst
- 1 Tag Durchschn. Antwortzeit
- 6 Tagen Durchschn. Lebensdauer
- 1,812 USD Durchschn. Betrag
-
58 Stunden übrig
Mostbet Casino - 49800 PKR withdrawal not received fake slip provided again
₨49,800
Öffnen58 Stunden übrigMostbet Casino - 49800 PKR withdrawal not received fake slip provided again
It has happened again. One of my issues was resolved 10 days ago, and here we are again with the same fake screenshot problem. Mostbet, you promised ...
-
38 Stunden übrig
Mostbet Casino - Widraw not recieved in my bank account in my bank account but done in my gaming id
₨47,000
Öffnen38 Stunden übrigMostbet Casino - Widraw not recieved in my bank account in my bank account but done in my gaming id
I made a withdrawal request of PKR 47,000 from my Mostbet account on 18 August 2025. The withdrawal status showed as done, but the amount never ...
-
Gelöst
Mostbet Casino - My INR 1500 deposit not credited after successfully payment done
₹1,500
Gelöst
Mostbet Casino - My INR 1500 deposit not credited after successfully payment done
My 1500 INR deposit not credited since 8 August 1.15 am I contacted them several times but no proper response. Payment app as well as payment gateway ...
-
Gelöst
Mostbet Casino - Frozen account issues
$202
Gelöst
Mostbet Casino - Frozen account issues
HelloI've been having some issues with Mostbet casino. I created an account with Mostbet on April 18th 2025. On the 5th of May 2025, it was frozen, I ...
Haben Sie Probleme mit Mostbet Casino?