Mostbet Casino - Account Blocked After Verification

GELÖST

Beschwerde-Info

Unseriöses Casino

Mostbet Casino

Betrag

$ 74

vor 1 Monat

My account with a balance of $74 was permanently blocked on May 30 without any explanation or violation of the platform’s terms and conditions.

Initially, the account was frozen, and I contacted support. I was asked to provide several verification documents, including my passport, bank profile and history, birth certificate, and my Telegram username. I submitted all the requested documents promptly and was scheduled for a video verification call.

During the call, I responded to all the questions, and I was told that I would receive further updates via email. However, since that day, I have been unable to log in—my credentials now return an “invalid details” message.

I am requesting the platform to review my case, unblock my account, and allow me to withdraw my funds. My gaming account ID is 240291192.

AskGamblers
vor 1 Monat

Dear Mostbet Casino,

Please let us know if there are any updates regarding this ongoing complaint.

Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case unresolved and it will be closed accordingly. As a direct consequence of such closure, the operator's ranking score on AskGamblers will be decreased accordingly.

Thanks in advance for your cooperation.

vor 1 Monat

Hello, Dear Greatways and AskGamblers Team!

We’re sorry you had a negative impression.

We understand, it is unpleasant to find out that your game account is frozen. At the same time, we act strictly within the established rules. Account verification is carried out in all bookmaker companies as one of the security measures for clients’ accounts.

We have checked the information and are pleased to inform you that your account has been unfrozen on 07.07.2025 as a result of the verification.

It would be appreciated if you could confirm that your complaint has been solved.

Best regards, Mostbet.

vor 1 Monat

I was able to login now but my balance of $74 has been cleared. I can’t find my money. Pls return my balance

vor 1 Monat

We checked the information. Your balance has been restored and you have successfully withdrawn your funds.

Please confirm that the complaint has been resolved.

Your Mostbet

vor 1 Monat

The issue has been solved and I have withdrawn my balance. Thanks to the AskGamblers teams

AskGamblers
vor 1 Monat

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

Mostbet Casino Beschwerden

  • 77 von 82 gelöst
  • 1 Tag Durchschn. Antwortzeit
  • 6 Tagen Durchschn. Lebensdauer
  • 1,812 USD Durchschn. Betrag

Haben Sie Probleme mit Mostbet Casino?