Casinia Casino - Delayed withdrawal for 5 days

GELÖST

Beschwerde-Info

Unseriöses Casino

Casinia Casino
vor 3 Jahren

I have placed withdrawal for more than 5 days now to my Neteller account, I am yet to receive funds.

I have contacted there customer service and they keep telling me that my withdrawal is in its final stage. The question is for how long?

Prior to when I made deposit, I did a review on this platform and discovered that withdrawal to ewallet should not take more than 48 hours. This is becoming frustrating.

AskGamblers
vor 3 Jahren

Dear @Judesuncity,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed withdrawal request/s.

Please keep in mind that, as per the AGCCS Guidelines, providing updates in a timely manner is a must.

Thanks for cooperating with the AskGamblers Complaint Team.

vor 3 Jahren

Dear Customer,

Thank you for reaching out to us.

We are sorry to hear that you were not satisfied with your experience at our Casino. You can be sure that we are doing our best to improve our service further.

However, let us kindly draw your attention that according to the Terms and Conditions of our website, namely point 6.16, requests to withdraw funds are worked through by the financial department within 3 (three) business days after the request is made. As we can see, you requested your withdrawal in the evening on 2022-07-08 and it was processed by our side on the third working day, 2022-07-13.

In case of any further questions, please, do not hesitate to contact us again.

Best regards,
Casinia.com

AskGamblers
vor 3 Jahren

Dear @Judesuncity,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

AskGamblers
vor 3 Jahren

Dear all,

This complaint has been reopened as per the submitter's request and the AskGamblers Complaint Team would like to give it one more try and help both parties involved in the dispute reach a satisfactory resolution.

vor 3 Jahren

I tried again to give Casinia the benefit of doubt, by trying the bookie one again. This time I requested for withdrawal through BTC thinking the withdrawal would be very fast, but I have been disappointed. For more than 7 days now, I am yet to receive my funds, they claim they sent money to My BCH as against BTC but the money is not in my Coinbase wallet. I am suspecting my funds have been sent to one of their proxy account. Too much lies from this bookie. And finally they are not responding to my mail

vor 3 Jahren

A message to casinia This is my BTC wallet address which I gave you 3HNTz2­EyP­2k8­j19­9xg­AGq­fJz­Qqo­YELauzm which can also receive BCH but you sent money to this address pz4llh­80l­x6m­k0k­en3­mxh­gmz­xs9­s6t­gpx­yg9­78sn56 which is totally different from my wallet. Kindly go through your records.
Also i plead with anyone who can assist me with the contact details of the regulator to this bookie, so that they can investigate this issue. This money means a lot to me and Casinia wants to steal my money.

vor 3 Jahren

Dear Customer,

Thank you for reaching out to us.

We would like to apologize for the inconvenience that occurred and to inform you that the previous withdrawal was unsuccessful and the respective amount was credited back to your game account.

As we can see, your latest withdrawal request was successfully processed by our side on 2022-07-29 via a different payment method.

In case of any further questions, please, do not hesitate to contact us again.

Best regards,
Casinia.com

AskGamblers
vor 3 Jahren

Dear @Judesuncity,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and let us know if you have received the disputed payment and clarify the amount requested.

Please be notified that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that, as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

AskGamblers
vor 2 Jahren

Dear all,

Following an email confirmation from the complaint's submitter, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.