Was ist neu

  • Was ist neu
  • Nachricht
Suchen
Suche nach über 1.000 Casinos, Spielautomaten, Boni

Zuletzt durchgeführte Suchen

Löschen

Benachrichtigungen
konnten nicht geladen werden.

Aktualisieren

Sie haben
keine
Benachrichtigungen.

Aktualisieren
Alles anzeigen

Benachrichtigungen
konnten nicht geladen werden.

Aktualisieren

Sie haben
keine
Benachrichtigungen.

Aktualisieren
Alles anzeigen

Sloty - Delayed payment due to verification

GELÖST
Beschwerde-Info
Unseriöses Casino Sloty Spielothek
Grund Verzögerte Auszahlung
Betrag £ 100
Hally44 Vereinigtes Königreich
Veröffentlicht am 4. Mai 2020

I tried to withdraw £100 from this Casino on I believe 14/3/20 and after already paying me out a previous withdrawal started asking me to jump through hoops for account verification witch I initially refused to do due to them already paying me out but I eventually gave in and jumped through their hoops only to be completely ignored for weeks and weeks I don’t think it’s to much to ask for no money that has been won fairly especially when they are quick enough to take it off you

AskGamblers
Veröffentlicht am 26. Mai 2020

Dear all,

This complaint has been reopened as per Sloty Casino request and the AskGamblers Complaint Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reach a satisfactory resolution.

Veröffentlicht am 27. Mai 2020

Hello HALLY44,

thank you for your patience.

Please note that we checked your account and we can see that the withdrawal you are referring to was released on the 5th of May, if you still have any issues please do not hesitate to contact us and we would be more than happy to assist you further.

Also, kindly note that your account will remain closed, we invite you to refer to our Terms and Conditions accepted by yourself upon registration, clause 14.3: The company may refuse to open an account or may opt to close a players’ account which has already been opened at its own discretion. Notwithstanding this all contractual obligations already undertaken or entered into will be honoured.

Regards,
Sloty Team

AskGamblers
Veröffentlicht am 27. Mai 2020

Dear @Hally44,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and let us know if you have received the disputed payment. Please be notified that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that, as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

Sloty Spielothek Beschwerden

  • 20 von 21 gelöst
  • 2 Tagen Durchschn. Antwortzeit
  • 5 Tagen Durchschn. Lebensdauer
  • 2,456 USD Durchschn. Betrag

Haben Sie Probleme mit Sloty Spielothek?