Please find attached proof to see that I have placed 3 times my withdrawal request and two times it was cancelled. Then, I had to put it for 3rd time which still shows Pending status. It has been over 1 month now since I'm waiting for my payment. Casinia also asked my bank details with some other details in my private email saying that they will transfer the money manually to me. All the details were given long time before but nothing has been done. I'm tired of sending them reminders but looks like Casinia is in no mood to pay NOK 3070.
Beschwerde-Info
Dear Customer,
Thank you for reaching out to us!
First and foremost, we would like to apologise for the caused inconvenience. We are glad to inform you that the withdrawal request in amount of 3070.00 NOK has been processed from our side on 10th of June 2022.
Should you have any more queries regarding the payment, feel free to contact us via Live Chat.
Best regards,
Casinia.com

Dear @Sylvia88,
The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and let us know if you have received the disputed payment. Please be notified that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.
Please keep in mind that, as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.
Thanks in advance for your cooperation.
The money has still not reached my bank account. From bank account I mean, IBAN I have provided to Casinia. I can provide the account statement if needed.
For now, I have only received an email from MiFINITY. I have attached the screenshot of the email. But, I'm still waiting for the money in my bank account and not in MiFINITY.
Dear Customer,
Thank you for your reply!
Unfortunately, the withdrawal to a bank was not possible at the time due to technical issues. Therefore, the payment was made to your MiFinity account. According to the following article of our Terms and Conditions, we are not always able to guarantee the availability of your preferred payment method:
6.11 The Company will attempt to satisfy your wishes in terms of payment method, however, the use of payment method you prefer could not be guaranteed. Therefore, the Company may work through and perform payments using payment systems that differ from the one you requested to be used for processing your withdrawal.
We always strive to fulfil the needs of our customers, and we hope that the successful withdrawal satisfied your request.
Should you have any questions, feel free to contact us in chat.
Best regards,
Casinia.com
I paid through Credit Card on Casinia and asked for a withdrawal in the same Credit card. Casinia denied this. Then asked for withdrawal in another Credit card in my name and Casinia denied this as well. Later, Casinia asked me if I can provide my bank details so they can make withdrawal in bank account. And, they couldn’t even do that.
Finally they paid me in MinFINITY account where I didn’t even have an account. I had to make an account now to see if there was any money.
Happy to say that I have received my money after more than a month and several emails.
The complaint is resolved and it can be closed now.
Thanks askgamblers
Thanks Casinia

Dear all,
As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.
We thank both parties for their assistance during the complaint process.
Casinia Casino Beschwerden
- 58 von 61 gelöst
- 1 Tag Durchschn. Antwortzeit
- 1 Woche Durchschn. Lebensdauer
- 3,521 USD Durchschn. Betrag
-
Ungelöst
Casinia Casino - 1500 Euro Gewinn wird nicht ausgezahlt
€1,500
Ungelöst
Casinia Casino - 1500 Euro Gewinn wird nicht ausgezahlt
Ich habe am 16.03.2025 den ersten Abhebung von 500€ beantragt. Am 17.03.2025 und 18.03.2025 erfolgten weitere Anträge von je 500 Euro. Bis heute 31 ...
-
Ungelöst
Casinia Casino - Warte mehr als 3 Wochen auf meine Auszahlungen Casinia Casino
€3,000
Ungelöst
Casinia Casino - Warte mehr als 3 Wochen auf meine Auszahlungen Casinia Casino
Ich habe am 24 - 25 - 26 -27 - 28 und am 30.07.24 jeweils 500€ zur Auszahlung beantragt. Alle 6 wurden genehmigt. Seitdem werde ich nur vertröstet ...
-
Gelöst
Casinia Casino - Bonusrad geht nicht
Gelöst
Casinia Casino - Bonusrad geht nicht
Hallo Am 13.6 spielte ich das Jackpot Spiel 9 blazing, bekam das bonusrad,gleich danach aber fehler meldung, ccode 211,machte Screenshots und schrieb ...
-
Gelöst
Casinia Casino - Transaktionsverlauf wird nicht akzeptiert
Gelöst
Casinia Casino - Transaktionsverlauf wird nicht akzeptiert
Sehr geehrtes Support Team,ich versuche seid einiger Zeit meinen Account bei Casinia zu verifizeren. Dieser Prozess zieht sich nun schon über Monate ...
Haben Sie Probleme mit Casinia Casino?