新着情報
新着情報

Bitkingz Casino - Bonus not given because duplicate account

解決済み

苦情情報

係争中のカジノ

ビットキングズカジノ

€ 20

pekibar モンテネグロ
投稿日 2022年6月2日

I have problem with Bitkingz casino. I deposit today with bonus which I receive by email but when I deposit I didn't receive it. I contact support and he tells me that I have duplicate account. I never did this. I wish to withdraw money without wager and to close my only one account. So after this, I don't wish to play here anymore, and I wish to get my deposit back. I play many years and never will do such a mistake and after that deposited several times. I think his system is wrong or they do that on purpose.

AskGamblers
投稿日 2022年6月2日

Dear @pekibar,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed withdrawal request/s.

Please keep in mind that, as per the AGCCS Guidelines, providing updates in a timely manner is a must.

Thanks for cooperating with the AskGamblers Complaint Team.

pekibar モンテネグロ
投稿日 2022年6月2日

I deposit 20€ and i wish to withdraw that without wagger.Support said that i must to wagger 3 times, but i don't want to play here anymore.
I open account last year and deposit several times,and too i had that problem with deposit and i have deposit rejected too.Ill upload all my history deposit and withdraw.

pekibar モンテネグロ
投稿日 2022年6月2日

Screenshot of my transaction history

投稿日 2022年6月2日

Hi Petar!

Please note that we have checked this case with the responsible department.
Indeed, several accounts have been identified as duplicate accounts.

However, we do allow you to withdraw your deposit and your account will be closed afterwards.

Furthermore, we would like to point out that it is a violation of our terms & conditions to open a new account.

Thank you for understanding.

Sincerely,
Team Bitkingz

pekibar モンテネグロ
投稿日 2022年6月2日

I request withdraw.
For duplicate account,i never did that for 10 years when i start to play in casinos,i m not crazy.Your sistem is wrong,i tell you for future problem with players.

AskGamblers
投稿日 2022年6月2日

Dear Bitkingz Casino,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to provide a detailed explanation of the issue along with all the relevant facts and evidence that could support your accusations towards the player. Please make sure to state all the relevant casino and/or promotional terms that you believe have been breached by the player, if any. Please send required information to suppor­t@a­skg­amb­ler­s.com directly.

Please note that according to the AGCCS Terms, we consider all the information presented during the course of our complaint process confidential and as such it will not be shared with third parties.

Please be in aware that in case you fail to respond and/or provide requested information within the given timeframe, the complaint will be closed as unresolved.

Thanks in advance for your cooperation.

投稿日 2022年6月2日

Hi Team,

The payout was processed successfully and the account was closed.

Regarding the duplicate account, we are not able to share the detailed investigation, however the criteria are the following:

Duplicates can mean not only using the same personal data, but also usage of
- same electronic device
- same residential address
- same IP address
- same telephone number
- same email address
and certain amount of other factors which are professionally evaluated as a whole.

We thank you for understanding!

Respectfully,
Team Bitkingz

pekibar モンテネグロ
投稿日 2022年6月2日

I can confirm that i got money back.
However i would like casino to give askgamblers evidence, otherwise you accused me wrong.
If i have several accounts you can bring me all money if they have something and you can close them too 🙂😜 lol

AskGamblers
投稿日 2022年6月2日

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

ビットキングズカジノ 苦情

  • 10 / 10 解決済み
  • 1日 平均レスポンス
  • 1週間 平均苦情ライフ
  • 2,035 USD 平均額

トラブルがある ビットキングズカジノ?