Novedades


Novedades

Split Aces Casino - Withdrawal delayed of €200

RESUELTA

Información sobre las quejas

Casino en conflicto

Split Aces Casino

Cantidad

€ 200

hace 5 años

My withdrawal was €200 by bank transfer. All documents been approved and passed verification I got an email said take up to 5 days to processed but now 11 days I not received my withdraw yet. Talk to them on live chat not help at all just tell me will paid today than tomorrow than another another day is totally lie I not received any money. Just can't understand why keep held the money??

hace 5 años

Dear DAES0212

We appreciate you bringing this matter to our attention.

We will investigate your concerns and update you accordingly.

Kind regards

SplitAces Casino

hace 5 años

I send many emails to you, not reply.
Talk to live chat sometimes same pic but different name and just same answer every time just finding excuse to just end conversation, highly disappointed. Casino is like scam and corrupt. Keep held withdraw money tell me will paid today but lie and lie after lie. All documents passed verification so just paid me please

Thank you

hace 5 años

Dear DAES0212

Thank you for your patience and we sincerely apologise for the delays.

Your withdrawal was sent to the 3rd party payment processor and unfortunately, they have some unexpected delays at their end.

Please confirm once you received the funds.

Kind regards

SplitAces Casino

hace 5 años

Thank you for your reply
Now I not received any money yet

hace 5 años

I just check my bank this morning, I do received money £179 so that is €200.
Thank you Askgamblers for help.
Thank you split aces casino that do the job

THANK YOU

hace 5 años

Sorry it's not £179 it's £175
Thank you

AskGamblers
hace 5 años

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

Split Aces Casino Quejas

  • 31 de 33 Resuelta
  • 1 día Promedio de respuestas
  • 6 días Duración media de la queja
  • 1,272 USD Importe medio

Tiene problemas con Split Aces Casino?