Novedades
Novedades

Betspino Casino - Missing deposit and Betspino do not take any responsibility

RESUELTA

Información sobre las quejas

Casino en conflicto

BetSpino Casino

Cantidad

€ 200

Publicado el 22 de abril de 2024

Three weeks ago, I deposited 200 euro to Betspino. The deposit was immediately deducted from my card/bank account, but never appeared in my versionen gambling account. For three weeks Betssons has said the deposit is pending, No need to worry, I will get my money back.

When contacting them again today, they say they have not received this payment and that the problem is on my side and that ai have to contact my bank. I have already been in contact with my bank -and they can just confirm the payment has been succesfully made (see attached).

If Betspino uses a payment provider that they in their turn dont receive the deposit from, that is their problem. I made the deposit on their casino web page, and the payment went through on my side but was never received by Betpino. They need to pay my 200 euro back to me.

Publicado el 24 de abril de 2024

Dear THINAH,

Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced.

After carefully double-checking the processing of your deposit transaction, we discovered that it had become stuck in the "pending" status, leading to delays in crediting your gaming account.

To address this matter and ensure your contentment, we have credited your gaming account with the sum of 200 EUR. This amount reflects the deposit that encountered the issue, aiming to alleviate any inconvenience caused by the delayed processing of your transaction.

Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused you, and we appreciate your understanding.

If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to us.

Best regards,
BetSpino Casino

AskGamblers
Publicado el 24 de abril de 2024

Dear @Thinah,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

Publicado el 24 de abril de 2024

The case is solved, thank you.

AskGamblers
Publicado el 24 de abril de 2024

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

BetSpino Casino Quejas

Tiene problemas con BetSpino Casino?