Was ist neu

  • Was ist neu
  • Nachricht
Suchen
Suche nach über 1.000 Casinos, Spielautomaten, Boni

Zuletzt durchgeführte Suchen

Löschen

Benachrichtigungen
konnten nicht geladen werden.

Aktualisieren

Sie haben
keine
Benachrichtigungen.

Aktualisieren
Alles anzeigen

Benachrichtigungen
konnten nicht geladen werden.

Aktualisieren

Sie haben
keine
Benachrichtigungen.

Aktualisieren
Alles anzeigen

Sloty Casino - Refusing to pay my winnings claiming 'routine check' for three months

GELÖST
Beschwerde-Info
Unseriöses Casino Sloty Spielothek
Grund Verzögerte Auszahlung
Betrag € 5717
myllykukko Finnland
Veröffentlicht am 30. Mai 2019

12th of January I deposited 300 to sloty casino and won 7717€. They then asked me to verify my account by going to a certified notar, and getting some documents from there. At this point I already started to get suspicious about this casino. I did everything they asked and went and got my certificates from the notar and verified my account with them. They then proceeded to pay me 2000€ and I thought that this is it and everything is done.

After that, they have been perfoming a "routine check" for 3 months and saying that they will contact me when it's done and the management has approved my withdrawal. 3 months!! They still are saying the same thing and I've been to their chat multiple times.

This is very much starting to feel like a scam and I don't know what to do anymore. I still have 5717€ stuck in their casino. Please help.

AskGamblers
Veröffentlicht am 29. Juli 2019

This complaint has been reopened as per Sloty Casino request and AskGamblers Complaints Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reaching to a satisfactory resolution.

Veröffentlicht am 29. Juli 2019

Dear MYLLYKUKKO,
Thank you for taking the time to contact us.
I have checked your account and can see that all of your withdrawals have been paid as per our withdrawal policy. Apologies about the delay in the verification process - this is due to strict regulations we need to adhere to.
I am glad everything has been resolved and if you need assistance in future please always feel free to PM me :)

AskGamblers
Veröffentlicht am 29. Juli 2019

Dear @myllykukko,

Please confirm if the issue has been resolved. Be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly. Please keep in mind that as per the AGCCS terms providing updates in a timely manner is a must.

Thank you for your cooperation.

AskGamblers
Veröffentlicht am 4. Dezember 2020

Dear all,

Following an email confirmation from the complaint's submitter, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

Sloty Spielothek Beschwerden

  • 20 von 21 gelöst
  • 2 Tagen Durchschn. Antwortzeit
  • 5 Tagen Durchschn. Lebensdauer
  • 2,456 USD Durchschn. Betrag

Haben Sie Probleme mit Sloty Spielothek?