ShadowBit Casino - Closed account and confiscated deposit

GELÖST

Beschwerde-Info

Unseriöses Casino

ShadowBit Casino
Veröffentlicht am 18. April 2023

my account was closed, but that was a bad decision, I did nothing wrong, I created my account, made a deposit, started playing, a few minutes later my account was closed, I contacted the casino and was told that my balance will not be returned, but I did not breach the terms, what exactly did I do wrong?

AskGamblers
Veröffentlicht am 18. April 2023

Dear @denilson12,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed payment/s.

Please keep in mind that, as per the AGCCS Guidelines, providing updates in a timely manner is a must.

Thanks for cooperating with the AskGamblers Complaint Team.

Veröffentlicht am 20. April 2023

Dear @denilson12,

We are sorry that you experienced inconvenience with Shadwobit.
Can you please provide us with your e-mail and username, so we can investigate this further.
Many thanks in advance,
OMG Affilaites Team

AskGamblers
Veröffentlicht am 20. April 2023

Dear ShadowBit Casino,

Kindly note that the player's registered username and email with your casino could be found within the notification email sent by our complaint system automatically. To avoid losing time, however, we have just sent these manually in a private message.

Please confirm you have received the requested data and keep in mind that in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case unresolved and it will be closed accordingly. As a direct consequence of such closure, the operator's ranking score on AskGamblers will be decreased accordingly.

Thanks in advance for your cooperation.

Veröffentlicht am 20. April 2023

Dear AskGamblers,

Many thanks for providing us with the player's username and e-mail.

We are investigating this case, and will inform you and the player accordingly.

Regards,

Shadowbit Casino

Veröffentlicht am 23. April 2023

I still haven't had any response from the casino

AskGamblers
Veröffentlicht am 24. April 2023

Dear ShadowBit Casino,

Please let us know if there are any updates regarding this ongoing complaint.

Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case unresolved and it will be closed accordingly. As a direct consequence of such closure, the operator's ranking score on AskGamblers will be decreased accordingly.

Thanks in advance for your cooperation.

Veröffentlicht am 24. April 2023

Dear @denilson12,

We have investigated your case, and please let me share with you the reason why your account was blocked. You had activities in several of the casinos in our network and you were required to comply with the KYC requirement and you didn't pass. We considered that the account is not real and that is why your funds will be retained until the account is verified. Feel free to provide us with real KYC to prove the identity.
Regards,
Shadowbit Casino

Veröffentlicht am 24. April 2023

so the accusation and that my account is not real? denilson does not exist? but I don't see how to prove it! will i have to get a passport to prove it? or a video call?

Veröffentlicht am 27. April 2023

Hey @denilson12,

You should follow the regular KYC process in order to verify your account.

Regarding the retention, please note that it was done under our AF policy and in accordance with our terms and conditions. You can check them on this link:
https:­//w­ww.s­ha­dow­bit.io­/te­rms­-an­d-c­ond­itions

Regards,
Shadowbit Casino

Veröffentlicht am 29. April 2023

I got in touch, and as always they sent me a part of the terms!

the argument that I have more than one account in different unverified casinos is not plausible! yes, I have dozens of accounts, and dozens are verified, only 4 are going through this additional verification process, none of them confiscated my earnings, all that I had this problem returned my balance or the last deposit.